Pandemia asta ne-a ajutat sa ne cunoastem mai bine tara. Nu vi se pare si voua la fel? Noi am vazut tot mai multi prieteni care in vara asta au colindat Romania, in lung si-n lat, renuntand la vacantele in strainatate, chiar daca asta a insemnat sa piarda niste bani. Probabil ca vacanta de-acum va conta destul de mult in timp, deoarece foarte multi copii si tineri, ba chiar si adulti, nu realizau cat de frumoasa este inca Romania.
Am putea spune ca acest SARS-COV-2 a fost cel mai bun agent de PR, pentru turismul romanesc. Ceea ce n-au reusit campanii ample si agentii vestite, uite ca a reusit un “biet” virus.
Apropo de PR, Romanita Oprea a stat de vorba cu Ana Adi. Profesor de Relatii Publice, Consultant, Speaker, Moderator, Cercetator, ea acopera teme care includ: storytelling si digital storytelling, corporate activism, protest PR, femei in PR, masurare si evaluare in PR, CSR/voluntariat corporate. In trecut Ana Adi a tratat teme si categorii precum: strategie si masurare in social media, employer branding, comunicare politica, olimpiade/ evenimente mari.
Stabilita in Berlin, Ana a lansat o noua carte, intitulata „Women in PR”, motiv serios pentru a-i adresa o serie de intrebari legate despre cele mai importante aspecte care au rezultat in urma cercetarii, dar si despre cariera ei profesionala din ultimii ani, despre pandemie si ce inseamna sa fii om de comunicare in acest moment pe piata internationala de PR.
Printre obsesiile, create de perioada pe care o traversam, este si aceea de a evita atingerile. De obiecte, chiar si de oameni. Ramane de vazut daca aceasta va accentua insingurarea sau dimpotriva. E posibil ca lucrurile sa functioneze paradoxal, in acest registru, dar sigur ca ramane de vazut.
Deocamdata, in aceste conditii “contactless” mai pot oare brandurile sa ofere experiente memorabile, imersive?! Da? Nu? Daca da, cum? Despre toate acestea intr-un articol semnat de Marian Costache.
Mastering The Music Business, primul și cel mai mare eveniment organizat în România pe teme de industrie muzicală, a avut loc anul acesta exclusiv în mediul online, pe teme adaptate contextului, cu gândul de a ajuta artiștii și nu numai să depășească această perioadă dificilă.
55 de profesioniști, din 15 țări, au participat la conferința online și au susținut 24 de paneluri, studii de caz, prezentări și workshop-uri în care au dezbătut cele mai mari probleme cu care se confruntă industria și au răspuns la cele mai fierbinți întrebări: Cu ce vor fi înlocuite concertele live? Care este circuitul banilor în pandemie? Cum se va schimba publicul? Câtă nevoie vor avea artiștii de terapie? și multe altele.
In August, The Alternative School a anuntat ca pentru al 17-lea an consecutiv organizeaza selectia la Roger Hatchuel Academy.
Roger Hatchuel Academy este un prestigios accelerator de cariera pentru tinerii cu varste intre 18 si 23 de ani, pasionati de creativitate, marketing, arte vizuale, disciplinele comunicarii, in general. Un numar de aproximativ 30 de studenti de nationalitati diferite se reunesc pe durata festivalului Cannes Lions, după ce, in prealabil, au câștigat competițiile locale din țările de origine.
Il cunoasteti pe George? Nici noi, dar cred ca ar merita. Mai ales ca am auzit ca a-nceput sa dea banii inapoi la oameni. Nu glumim deloc!
George, aplicația de mobile & internet banking a Băncii Comerciale Române, introduce sub umbrela sa noul program George Moneyback. Disponibil direct în aplicație, programul va oferi o serie de recompense clienților BCR care vor folosi plata cu cardul, în cadrul magazinelor partenere. Spre deosebire de alte platforme de acest gen, Moneyback este special concepută pentru a se plia pe profilul clienților, oferind recompense customizate bazate pe istoricul tranzacțiilor anterioare cu card bancar.