[A New Now] Delia Baceanu: Am cautat un mesaj de susținere si incredere in a găsi o cale de trecere prin situația incerta

[A New Now] Delia Baceanu: Am cautat un mesaj de susținere si incredere in a găsi o cale de trecere prin situația incerta

Totul s-a schimbat anul acesta. Dar trebuie sa ne pastram speranta, crede Delia Baceanu, participanta la "A New Now" Design Challenge by George. Iar speranta se hraneste cu creativitate, arta si umor. Ceea ce incercam sa facem si noi prin competitia aceasta de design, care indeamna creatorii din Romania sa creeze masca anului, venind cu propria versiune asupra perioadei stranii pe care o traim acum. Delia a mai participat la concursurile The Creator si chiar a castigat una dintre competitii. 

La "A new now " m-a atras tema, mi s-a parut creativa. Mi s-a parut interesant sa creez o grafica pentru masca anului 2020, care a devenit pe langa o necesitate, siguranta, un trend în rândul tinerilor, un obiect de vestimentație fashion. 

In randurile de mai jos, Delia povesteste mai multe despre procesul de creatie, 2020, simbolul mastii, schimbarile care au avut loc anul acesta si nevoia de adaptare si creativitate in a le face fata. 

  

Scurta biografie

Am 39 de ani, născută si crescuta în București. Ca etape a dezvoltării mele ar fi: liceul Nicolae Tonitza si Facultatea de Arte din București secția arte decorative și design. Am început sa lucrez ca fashion designer, insa după câțiva ani mi-am dat seama ca vreau altceva asa ca am luat-o de la capat ca si graphic designer.

Cu o experienta de 7 ani în domeniu, momentan lucrez ca senior grafician intr o agenție de publicitate. Pentru ca sunt o persoana mereu în căutare de informații noi, provocări și învățat urmăresc de ceva vreme competițiile IQads si chiar am participat la cateva: Nescafe, Leroy Merlin si Milka unde am castigat primul loc. 

 

"A New Now" Design Challenge by George

La "A new now " m-a atras tema, mi s-a parut creativa si faptul ca il stiam pe George by BCR ca fiind susținătorul artei, al creativității.

Mi s-a parut interesant sa creez o grafica pentru masca anului 2020, care a devenit pe langa o necesitate, siguranta, un trend în rândul tinerilor, un obiect de vestimentație fashion. 

 

Procesul de creatie

Am inceput procesul de creatie considerând ca am de făcut o campanie de promovare a unui produs pentru clientul BCR.

Ideea de la care am pornit a fost "comunicarea". Cred ca prin conectivitate putem merge mai departe indiferent de situație. Am abordat lucrarea în stilul pop art folosind culori contrastante si elemente din rețelele de socializare (instagram ): iconul " like", talk buble.

Apoi am cautat un mesaj care a devenit o susținere, o incurajare, o incredere acordata de George tinerilor in a găsi o cale de trecere prin situația incerta si nesigura de azi prin comunicare " U" ll find a way! " . Consider ca masca trebuie sa atragă prin grafica (am folosit elemente jucăușe si prescurtări de cuvinte pentru a fi placuta de tineri), culori contrastante, mesaj scurt și ușor de citit.

 

Ce le transmiti juratilor

Dragi jurati, m-am inscris in aceasta competiție fiind o iubitoare de creatie si compoziție. Nu mi s a parut deloc ușoară tema, dar m-a prins încă de la început. Am considerat ca George este unul dintre noi, un prieten intelept, părtaș la bucuriile, problemele, intrebarile noastre care susține comunicarea si conectivitatea dintre tineri considerand- o ca fiind calea salvatoare. Mulțumesc ca mi-ati dat ocazia sa particip, mi-a facut mare placere.

 

Relatia cu masca

Prima data cred ca am purtat masca in martie, o folosesc când merg la cumpărături sau in spatii aglomerate. Lucrând de acasă am folosit-o doar când ieșeam ca o măsură de protecție. Port marca de unica folosință nu am avut ocazia sa imi procur o masca reutilizabila pana acum.

Într-adevăr, anul 2020 are ca simbol masca. Noua realitate mi se pare o schimbare greu de acceptat, o incertitudine, nesiguranță, frica la tot pasul, dorința de evadare, de trezire dintr-un vis urat. Totul s-a schimbat, nimic nu mai este ca înainte si cu toate acestea exista speranța, comunicare, creativitate, artă, frumos. 

[Citeste Brieful pentru a crea Masca anului si inscrie-te in competitie aici]

George

George este primul banking inteligent din Romania. George se defineste Simplu, Smart, Personal, Unic si Sigur. George se adreseaza tinerilor profesionisti din segmentul 18-35, cu studii superioare, venituri peste medie, deopotriva barbati si femei, toti cunoscatori ai mediului digital.

Inovator, conectat la tehnologie, George este interesat de arta, design, lifestyle si cultura, pe care le imbina cu spiritul transformarii digitale. In social media, George se identifica cel mai bine cu Instagram-ul, unde si-a strans o comunitate digitala care ii impartaseste preocuparile la intersectia dintre arta, trenduri si tehnologie. 

  

TheCreator

TheCreator este platforma de branded user-generated content a IQads.
Prin intermediul TheCreator, brandurile dau briefuri comunitatii creative IQads, obtinand sute de rezolvari creative, mii de interactiuni si sute de mii reach.
Brandurile obtin solutii pe care le pot implementa si continut branded pe care il pot folosi in social media. Prin intermediul TheCreator, IQads a dezvoltat si derulat zeci de competitii creative de design, scurtmetraje, benzi desenate, spoofuri, filme, ilustratii etc pentru companii precum AVON, BCR (George), Heineken (Desperados, Ciuc), Unilever (AXE, Dove, DERO), PUMA (Jacheta T7), Nokia, Leroy Merlin, Mondelez (Milka), Carrefour, Samsung, Ursus Breweries (Timisoreana, Ursus), Honda Romania (Honda Civic), EPSON, Nestle (Nescafe Dolce Gusto, Nescafe Alegria, JOE), TELEKOM, Orkla Food (Ardealul), Bergenbier.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Dosare editoriale

Branduri

Sectiune



Branded


Related