Google Ads, Facebook Ads, Google Analytics, ROI, KPIs, CTR. Mai pe scurt, performance media.
Ai auzit de toate aceste platforme și concepte dar nu îți este tocmai clar cum se conectează ele și sunt integrate în strategia de digital?
Dragoș Smeu și Andra Negru, doi specialiști în performance media cu o experiență cumulată de peste 15 ani de experiență îți aduc claritate în explicarea conceptelor de performance media și cum pot fi ele folosite astfel încât să poți maximiza rezultatele campaniilor de promovare în cadrul celei de-a doua ediții Mavericks Digital Academy, primul curs online de performance media integrat.
Pe 9 septembrie începe cea de-a doua ediție de Mavericks Digital Academy, un curs online intensiv de performance media integrat.
Ce înseamnă asta în limbaj ceva mai profan? Sunt 6 sesiuni prin care înțelegi mai bine universul performance media.
În prima sesiune vei avea overview-ul legat de marketing online și ce anume reprezintă partea de performance media din tot universul digital, despre cum să îți bugetezi o campanie de performance media și care sunt principalele strategii pe care le poți aplica în funcție de tipul de business și etapa sa de dezvoltare. În cea de a doua sesiune vei afla aplicat cum să construiești o campanie de Google Search, care sunt metricii pe care să îi analizezi și cum atingi relevanța între anunțuri și cuvinte cheie. Cea de a treia sesiune este dedicată campaniilor de Display și Youtube Ads unde vei afla despre posibilitățile de segmentare. În cea de a patra sesiune se va vorbi despre Facebook Ads și versatilitatea acestui canal în mixul de performance media. În cea de a cincea sesiune vei afla despre cum monitorizezi campaniile de performance media, cum analizezi rezultatele și cum îți stabilești benchmark-ul. Pe parcursul tuturor celor 5 cursuri vor fi exemple reale și case study-uri despre cum poți aplica lucrurile discutate. Și pentru ca acest curs să fie și mai aplicat, cea de-a șasea sesiune este dedicată follow-up-ului și a discuțiilor aplicate despre ce anume poți face concret în business-ul tău.
Cursul este ținut de 2 traineri cu o experiență vastă în marketing online și performance media: Dragoș Smeu și Andra Negru.
De ce 2 traineri? Pentru că nu există o persoană bună la toate. Mavericks crede în specializare și inclusiv când vine vorba de training-uri există lucruri la care unii excelează mai mult. De aici acest mix între overview și strategia macro vs. discuțiile în profunzime despre setări și bune practici în campaniile de performance media. Fiind un curs susținut de către o agenție specializată de performance media cu un portofoliu de peste 60 de clienți din peste 40 de domenii de activitate diferite vei avea acces și la benchmark-uri pe categorii de business-uri (ecommerce, servicii, branding sau app campaigns) plus situații și cazuri particulare venite din experiența pe +400 de conturi ce au fost gestionate de cei doi traineri.
Prima ediție a cursului a avut loc imediat după cele două luni de lock-down dar tot online.
Feedback-ul a fost unul pozitiv fapt ce ne-a determinat să lansăm și cea de a doua ediție.
Mihai Clinciu, Social Media Manager la Mobexpert a spus despre Mavericks Digital Academy că “a fost un curs super useful care îmbină teoria cu date concrete și cifre ancorate în realitate, cu doi ”profesori” extrem de pasionați de ceea ce fac, receptivi și, cel mai important, deschiși la întrebări și sugestii.
Cursul este exclusiv online; motivele sunt lesne de înțeles de ce. Cu toate că este un curs online locurile sunt limitate la un număr maxim de 20 de participanți tocmai pentru a putea exista o interacțiune sporită pe parcursul celor 6 sesiuni. Primele 10 locuri se bucură și de un cost redus de early bird de 200 EUR.
Înscrierile au început deja și din aceste 10 prime locuri mai sunt disponibile doar 5 locuri. Cursul începe în septembrie, pe data de 9 fiind prima sesiune așa că grăbește-te să te înscrii la curs aici https://mavericks.ro/digital-academy
Despre Mavericks:
Agenție specializată în performance media și web analytics, fondată în septembrie 2016, a ajuns la un portofoliu de peste 60 de clienți din peste 40 de domenii de activitate diferită. În prezent, după cei patru ani de activitate manageriază campaniile de performance media pentru clienți precum Carrefour, Cărturești, Mobexpert, Elefant, Intersport sau Ceresit.
Despre traineri:
Dragoș Smeu, General Manager la Mavericks, cu o experiență de +10 ani în marketing online și performance media este și trainer regional Google și profesor asociat la SNSPA. În cei 10 ani de experiență a gestionat bugete de +12 milioane de euro
Andra Negru, Performance Media Coordinator la Mavericks, cu o experiență de +4 ani în performance media este primul Maverick din agenție și ascensiunea ei profesională este în directă corelație cu cea a agenției. Gestionează conturi precum Cărturești sau Biodeck și are în coordonare o echipă de 10 specialiști certificați în Google Ads și Facebook Ads.