Banane cu unt de arahide și gem de portocale, tricou și vestă de blugi, Justin Bieber și exerciții de fitness. Fiecare dintre noi are un mix personal care îl salvează la momente grele. Mai greu de înțeles pentru ceilalți, probabil, dar combinația care trebuie pentru noi. Și ce ar fi dacă am căuta și mai multe astfel de mixuri personale? Provocarea Mirinda pentru vara asta este chiar asta: Mixează, experimentează, descoperă. Distrează-te, testează arome și perspective noi, bucură-te de toate culorile și gusturile verii. #MixIt spune Mirinda: dă sensuri noi și neobișnuite lucrurilor obișnuite. Brandul răspunde primul acestor provocări printr-o serie de premiere digitale, activări neobișnuite, colaborari cu artistii momentului, lansari si challenge-uri amuzante.
Arome noi si multe premiere digitale
Înainte de a da startul descoperirii celor mai fresh și cool mixuri, Mirinda a făcut primul pas, drept inspirație. A lansat două arome noi vara asta, în campania MixIt: Pepene galben cu struguri si Afine cu portocale. Si le-a facut cunoscute printr-o serie de premiere, lansări și evenimente, ca să țină ritmul sus.
Mirinda a fost primul brand din România care a creat o activare pe TikTok, care a folosit un filtru de AR in instagram și primul care a creat un playlist colectiv pe Spotify sustinut printr-o campanie media. Digital first este motto-ul brandului, iar vara asta a demonstrat-o inca o data prin premiere digitale, creativitate, fun, filtre branded si challengeuri cu milioane de vizualizari.
“In acest moment, Mirinda este singurul brand cu adevarat digital din categoria sa; am reusit in primavara sa construim o relatie cu consumatorii romani, fiindu-le aproape in plin lock-down, iar apoi am continuat dialogul cu ei, oferindu-le inspiratia pentru o vara plina de mixuri creative. O facem printr-un journey neintrerupt de inovatie si creativitate, atat in portofoliul de produse, cat si in modul in care comunicam.
Ne-am dorit mult sa ducem lucrurile la nivelul urmator in campania de vara, sa facem experienta interactiunii si mai engaging, mai cool si inspirationala, si iata ca am reusit, cu mult entuziasm si dedicare din partea tuturor celor implicati, carora le si multumesc pe aceasta cale! Cred ca de acum e clar, nu? Stati cu ochii pe Mirinda ca sa aflati ce mai e nou in materie de digital comms! ;-)”,
spune Ioana Ciobotariu, Sr Brand Manager
La doar cateva zile de la lansarea challenge-ului #MixUpYourSummer pe Tik Tok, campania Mirinda a adunat deja 5 milioane de views.
Alaturi de Emil Rengle si Mario Fresh, Mirinda a lansat primul challenge pe TikTok care foloseste branded filter. Oamenii au fost provocati sa isi arate mixul lor fresh, inspirat de Mirinda, iar raspunsurile lor nu s-au lasat asteptate. Marele premiu al acestui challenge este un guest appearance în noul videoclip al lui @mariorealfresh.
Noua melodia a lui Mario Fresh este o altă premieră Mirinda pentru vara asta. Melodia este folosita drept original sound in campania de TikTok, iar in videoclip vor aparea cei doi castigatori #MixUpYourSummer de pe Tik Tok.
„Echipa noastra de digital & media, impreuna cu partenerii nostri de incredere, are in plan digitalizarea la scala larga in PepsiCo, iar acest lucru este vizibil la nivel de portofoliu. Folosim solutii digitale noi in campaniile de social media ale tuturor brandurilor noastre de bauturi, pentru a oferi consumatorilor din Romania tool-uri de dialog direct, nativ cu ele.
Campania Mirinda MixIt le ofera utilizatorilor mai multe touchpoints prin care isi pot exprima, intr-un mod unic, creativitatea pe canale precum Instagram, TikTok sau chiar Spotify. Am lansat filtre si gif-uri pentru Instragram, playlist dedicat acelor melodii care nu intra sub un sigur gen muzical, dar si un challenge pe TikTok, care reprezinta o alta premiera in Romania, fiind prima campania cu filtru de brand.
Rezultatele au inceput sa apara, reusind sa obtinem in TikTok, in doar 48 de ore, peste 5M de videos views, asa ca ne asteptam la inca un best practice de industrie”,
spune Oana Andone, Digital Specialist
Creativitate in filtre noi
Si dacă tot vorbim de muzica: este a doua campanie in care Mirinda foloseste Spotify pentru a crea engagement cu brandul. Provocarea a plecat de la Emil Rengle, Cesima si Sinziana Sooper, care si-au invitat fanii sa dea share melodiei lor preferate care sa reprezinte un mix intre doua stiluri (ori muzicale, ori prin artisti diferiti).
Muzica, gust, ritm, distractie. Mai e loc pentru ceva? Da, pentru imagine. Sa nu uitam ca vara asta am calatorit mai ales pe Instagram. În cadrul #MixIt, brandul a lansat filtre pe IG prin care oamenii sa isi exprime creativitatea, inspirata de Mirinda MixIt.
Si ca sa le puna pe toate in miscare, Mirinda a pornit si un Gif challenge: avand la dispozitie o serie de gif-uri inspirate de noile flavoruri, utilizatorii sunt incurajati sa-si creeze propriul mix de vara si sa castige premii super cool.
Într-o eră în care toată lumea caută originalul, Mirinda a înțeles că, de fapt, acesta nu e altceva decât un mix, al unui alt mix, pornit la rândul lui de la un alt mix. Astfel, secretul mixului perfect constă în abilitatea lui de a da naștere unor combinații noi, care la rândul lor să poată dea naștere altora, in perpetuum.
Să analizăm rețeta noastră: se ia o parte muzică ✅, o mână de dans ✅, o doză de vizual ✅, o bucățică de umor improvizațional ✅ o linguriță de zeitgeist pop-cultural ✅ o felie de factor viral ✅ și un brand cu ambiții mari în digital ✅. Se amestecă toate într-un blender virtual (preferabil TikTok), se asezonează cu un filtru AR ✅ - și voilà! avem un mix inspirațional numai bun pentru sezonul estival, spune Daian Man, Creative Mastermind L2.
Nu ramane decat sa te bucuri de toate: arome, muzica, dans si provocari. Sa iti faci propriul mix. Si sa faci parte dintr-o vara speciala, care depinde doar de creativitatea ta. #MixUpYourSummer #MixIt
Echipa
PepsiCo
Ioana Ciobotariu - Senior Brand Manager
Raluca Deaconu – Brand Manager
Laurențiu Ion - Digital Marketing Manager
Oana Andone - Digital Specialist
L2
Daian Man – Creative Mastermind
Alexandra Iordache - Creative Wizard
Robert Lazăr - AR & Motion Designer
Diana Căliman - Social Media Manager
Ana Zambori - Art Director
Cristian Petrescu - Graphic Designer
Codin Orășeanu - Sr. Project Manager
Adriana Bogdan - Client Service Director
Ioana Ceapă - Head of Strategy & Partner L2 & Squad.influencers
Mih Lovin - Partner L2, Squad.influencers, :PGM! & Creative VR
SQUAD.influencers
Geia Manole - Influential Marketing Manager
Geanina Rădulescu - Influential Marketing Manager
Andrei Ionescu - Trend Researcher
Alexandra Păun - Partner L2, Squad.influencers, :PGM! & Creative VR
Creative VR
Alex Dohotaru - Creative Mastermind & Partner
Propaganda Creative
Cătălin Manciuc (Group Creative Director)
Alexandra Manoilă (Copywriter)
Adrian Marciu (Art Director)
Anca Iuhaș (Head of Strategy)
Bogdan Ivașcu (Group Account Director)
Paula Matei (Senior Account Manager)
Andreea Racoceanu (Account Manager)
OMD
Mihnea Pretorian: Digital Director
Dana Constantin: Digital Manager
Mihaela Băncilă: Head of AdOperations
Despre Mirinda
Mirinda este a digital first brand, un brand experimental, mereu in cautare de inovatii in zona digital si de modalitati inedite in care sa se conecteze cu consumatorii. A fost primul brand din Ro care a creat o activare pe TikTok, primul brand din Ro care a folosit un filtru de AR in instagram, primul care a creat un playlist colectiv pe Spotify sustinut printr-o campanie media
E un brand tanar, fresh, efervescent si aspirational, care incurajeaza la exprimarea originalitatii, unicitatii si gasirea unei voci proprii. Mereu conectat la targetul sau foarte dinamic, mereu gata sa creeze inovatii relevante atat la nivel de produs, cat si de comunicare.