Este vorba despre progres, digitalizare, robotizare sau umanitate, solidaritate, speranta, renastere? Ce inseamna aceasta perioada la care trebuie sa ne adaptam cu totii? Avem o provocare pentru creatorii din Romania: sa exprime ce inseamna pentru ei New Now si sa creeze masca anului la "A New Now" Design Challenge by George. Katerina Todorovski, Brand Manager Senior George si membru al juriului, crede ca solidaritatea a fost una din emblemele acestei perioade. Si sfatuieste participantii la competitie sa se inspire din propriile lor descoperiri din pandemie.
Avand in vedere ca ne adresam in special Generatiei Z, tinerii de azi care schimba in bine lumea de maine au aratat un nivel ridicat de optimism pentru potentialul pe care il poate oferi tehnologia. De aceea credem ca prin intermediul lucrarilor inscrise acestia vor reusi sa recontextualizeze perspectivele asupra temei „A New Now”.
In randurile de mai jos, Katerina povesteste despre descoperirile din aceasta perioada, provocarile competitiei "A New Now" Design Challenge by George si are cateva sfaturi si insight-uri pentru participanti.
Impresii & concluzii din pandemie
O perioada plina de incertitudini in care mereu am lucrat pe doua scenarii astfel incat sa nu fim luati prin surpindere. A functionat si ne-a determinat sa fim mai creativi si sa iesim din zona de confort. Se spune ca “staying in the comfort zone does shrink the brain”.
Ce te-a surprins in aceasta perioada
M-a surprins solidaritatea, este lucrul care ma sensibilizeaza cel mai tare. Mi-a placut sa vad cat de usor ne-am adaptat cu totii, cat de repede am reusit sa continuam sa ne facem job-urile intr-un mod diferit, peste noapte, si cat de creativi am fost in anumite situatii limita.
A New Now" Design Challenge by George
Cea mai mare provocare este fix tema concursului “A New Now”. Care este acel “new now”? Cum se vede din perspectiva fiecaruia. Sensibilitatile sunt chiar impresiile celor din jur, cum au perceput oamenii perioada aceasta si ce au decis sa schimbe sau sa pastreze ca si comportamente, traiti, ociceiuri, etc.
Sfaturi pentru concurenti
Trebuie sa se gandeasca la acel “New Now” si la ce reprezinta pentru ei…. oare este vorba despre progres, digitalizare, robotizare sau umanitate, solidaritate, speranta, renastere? Trebuie sa transmita prin lucrarea lor acel “New Now” care ii reprezinta pe ei.
Integrarea lui George in lucrari
Lui George ii place arta si tot ce are legatura cu arta. El trebuie integrat in creatie intr-un mod firesc si coeziv. Creatia poate fi construita in jurul lui George sau el poate face parte din creatie. Orice abordare este ok, atata timp cat logo-ul este integrat in mod firesc.
Asteptari
Avand in vedere ca ne adresam in special Generatiei Z, tinerii de azi care schimba in bine lumea de maine au aratat un nivel ridicat de optimism pentru potentialul pe care il poate oferi tehnologia. De aceea credem ca prin intermediul lucrarilor inscrise acestia vor reusi sa recontextualizeze perspectivele asupra temei „A New Now”.
Aceasta generatie s-a nascut in mediul digitalizat si a copilarit online. Suntem siguri ca participantii se vor folosi de aceste “skills” dobandite practic de la nastere si fiecare va reusi sa defineasca o viziune proprie new now.
Ce aspecte veti lua in mod special in considerare
Originalitatea, creativitatea si ancorarea lucrarilor in “what George stands for”.
Cand ai purtat prima data masca
Da, in martie, imediat cum a aparut primul caz in Romania.
Am cea mai stransa relatie cu masca mea. Este un accesoriu de care nu ma despart. Nu vreau sa par paranoica, dar aleg sa ma protejez si nu doar pe mine ci si pe cei din jurul meu. Au existat si inca exista tot feluri de controverse legate de acest virus. Ba ca exista, ba ca nu exista. Cert este ca ma simt mult mai in siguranta purtand-o.
Ce fel de masca porti
De toate felurile :). In primul rand port masca George si abia astept sa port masca castigatoarea acestui concurs.
Ce spune masca despre 2020
Masca a devenit un simbol pentru anul 2020, iar purtarea acesteia este un semn de respect pentru semenii nostri chiar daca nu s-a dovedit stintifiic ca este 100% sigura. 2020 a fost un an in care nu doar o natiune a trecut prin momente grele ci intreaga planeta. Din punctul meu de vedere este un simbol al respectului si solidaritatii fata de cei din jur.
Cum ne va schimba aceasta pandemie
Am constientizat ca multe lucruri, atat pe plan personal cat si pe plan professional se pot face si altfel, uneori chiar mai bine decat inainte. Ne-am demonstrat din nou cat de usor se poate adapta fiinta umana, ne-am intors mai mult catre familie, catre lucrurile simple si am dat o “sansa” planetei sa respire. Important este sa invatam ceva din asta si sa continuam sa aplicam cele invatate chiar daca lucrurile se vor apropia de normalul trecut.
Cum arata pentru tine A New Now
Din punctul meu de vedere cea ce parea un comportament ciudat in perioada de urgenta, ca si masuri impuse de autoritati, va deveni un comportament obisnuit, cel putin in urmatorul an: vacantele, lucrul de acasa sau de oriunde, purtarea mastii sau alte comportamente care erau greu de adoptat in special in zona de digital mai ales pentru anumite persoane sau chiar companii.
Lasand la o parte pandemia si victimele acesteia, cred ca aceasta criza a dus la multe progrese si schimbari majore, vorba aceea “never waste a good crisis”.
Cu ce speri sa ramana oamenii dupa pandemie
Sper ca oamenii sa aprecieze mai mult relatiile interumane, si sa reinvete apropierea de oameni care practic a avut loc intr-o mai mare masura in pandemie decat inainte, in ciuda distantarii sociale. Cred ca in pandemie am ajuns sa apreciem mai mult oamenii a caror importanta in vietile noastre nu o constientizam inainte.
[Citeste Brieful pentru a crea Masca anului si inscrie-te in competitie aici]
George
George este primul banking inteligent din Romania. George se defineste Simplu, Smart, Personal, Unic si Sigur. George se adreseaza tinerilor profesionisti din segmentul 18-35, cu studii superioare, venituri peste medie, deopotriva barbati si femei, toti cunoscatori ai mediului digital.
Inovator, conectat la tehnologie, George este interesat de arta, design, lifestyle si cultura, pe care le imbina cu spiritul transformarii digitale. In social media, George se identifica cel mai bine cu Instagram-ul, unde si-a strans o comunitate digitala care ii impartaseste preocuparile la intersectia dintre arta, trenduri si tehnologie.
TheCreator
TheCreator este platforma de branded user-generated content a IQads.
Prin intermediul TheCreator, brandurile dau briefuri comunitatii creative IQads, obtinand sute de rezolvari creative, mii de interactiuni si sute de mii reach.
Brandurile obtin solutii pe care le pot implementa si continut branded pe care il pot folosi in social media. Prin intermediul TheCreator, IQads a dezvoltat si derulat zeci de competitii creative de design, scurtmetraje, benzi desenate, spoofuri, filme, ilustratii etc pentru companii precum AVON, BCR (George), Heineken (Desperados, Ciuc), Unilever (AXE, Dove, DERO), PUMA (Jacheta T7), Nokia, Leroy Merlin, Mondelez (Milka), Carrefour, Samsung, Ursus Breweries (Timisoreana, Ursus), Honda Romania (Honda Civic), EPSON, Nestle (Nescafe Dolce Gusto, Nescafe Alegria, JOE), TELEKOM, Orkla Food (Ardealul), Bergenbier.