A fost odată ca niciodată, într-un departament de marketing…

A fost odată ca niciodată, într-un departament de marketing…

În zilele noastre parcă a devenit rușinos să-ți lauzi singur produsul. Mauvais tone, vasăzică. Ce brand își va descrie avantajele fără a fi acuzat de lipsă de modestie? Pentru asta există publicitatea. Cea bună, gândită cu sens.

Meatless Farm nu a descoperit nicio Americă, dar au găsit cum să spună printr-un singur spot că produsele lor sunt într-atât de delicioase, încât pot provoca lacrimi concurenților; că se simte gustul cărnii, chiar dacă acolo carne nu prea se găsește; că produsele lor sunt accesibile tuturor.

Au improvizat un departament de marketing al unor concurenți imaginari, au angajat niște actori buni, le-au dat scenariul cu multe cuvinte de laudă amestecate cu ironie și invidie et voila! 

Nu trecem cu vederea nici jocurile lor de cuvinte, cum ar fi: „Shut the farm up”. Acestea ar fi o continuare la ceea ce au făcut ei pe OOH, cu doamna în vârstă care spune: „Now that’s a M*** F*** burger!”

E sănătoasă competiția. Chiar si cea imaginara. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related