[A New Now] Alexandru Ilie: Masca e un exemplu bun de rezilienta in fata lucrurilor cu care nu ne simtim comozi

[A New Now] Alexandru Ilie: Masca e un exemplu bun de rezilienta in fata lucrurilor cu care nu ne simtim comozi

2020 a fost Lectia lucrurilor cu care nu ne simtim comozi. Si asta e un understatement. Dar iata ca am petrecut o primavara si o vara in pandemie, ne pregatim de o toamna a incertitudinilor, ne adaptam cum putem, transformam incomodul intr-un stil de viata. Iar masca e simbolul de netagaduit al acestui an. Sa ii dam, atunci, valoarea cuvenita: va chemam sa cream impreuna masca anului la "A New Now" Design Challenge by George.  Alexandru Ilie, Brand Manager Junior BCR si membru al juriului competitiei, crede ca masca e emblema rezilientei. Si spera ca dupa pandemie, oamenii sa ramana cu mai multa energie de a face lucruri bune. 

Alexandru povesteste mai multe despre cum a aparut ideea acestei competitii, da cateva sfaturi si insighturi participantilor si face un bilant al primelor impresii si concluzii din pandemie. 

 

Bio pe scurt

Am terminat ASE-ul in 2018, la 21 de ani, so you do the math :) Ca multi altii din generatia mea, nu stiam ce vreau sa fac mai departe, asa ca am trecut de la un internship in FMCG, la o agentie de management sportiv, inapoi in FMCG si acum in marketing. Pare un mic haos la prima vedere, dar asta m-a ajutat sa-mi gasesc o directie si sa trec prin diferite moduri de lucru.

 

Competitia care te-a adus in echipa George

Mie imi place in general competitia, am jucat baschet destul de mult timp, si nu doar in parcuri :). Cu George a fost o modalitate de a-mi testa ideile si de a vedea daca ma pot situa printre primii.

Am avut 3 propuneri in zona de BTL, fiecare cu o componenta de tech, de la filtre AR la vopsea hidrocromatica. Nu stiu care dintre ele a fost “wow-ul”, dar decizia finala a fost luata dupa un interviu :) .

 

Cum e in echipa lui George

Echipa e super cool, am norocul sa am langa mine oameni care sunt deschisi la idei noi si am invatat foarte multe in cele 7 luni de cand sunt aici. Nu am o ‘patratica’ anume, ma ocup de orice e nevoie, de la activari si comunicarea unui produs nou, pana la contactarea castigatorilor din cadrul unui concurs. 

A New Now" Design Challenge by George

Ideea de masca a pornit din nevoia unui layer de safety pentru locatiile si evenimentele partenere. Ma raportez la masca la fel ca la un ghips, daca tot trebuie sa-l porti, macar îi adaugi putina culoare si personalitate. E un exemplu bun de rezilienta in fata lucrurilor cu care nu ne simtim comozi.

 

Sfaturi pentru concurenti

George face parte din design-ul mastii, dar nu trebuie sa ocupe un loc central. Fiti creativi si integrati logo-ul in modalitati neasteptate :) .

Asa ai sansa sa iesi in evidenta si sa ai propria galerie ‘miscatoare’ :)  

 

Cand ai purtat prima data masca anul acesta

Intrebarea imi aduce aminte de un tweet amuzant :))  - I be like “oh shit my mask” like I’m Batman or something. Nu mai stiu exact cand am purtat-o prima data, dar acum am o masca reutilizabila George, cu logo-ul reinterpretat de Ioana Trusca.

 

Ce spune masca despre 2020

Un an ‘mormait’, care trece prea repede si din care nu am inteles foarte multe. Un an prost si pentru Gucci, masca lor nu prea a fost ‘flexata’.

 

Impresii & concluzii de pandemie

Stiu persoane care nu au iesit din casa cu lunile si altii care au incercat sa-si desfasoare activitatiile in mod normal. Modul de reactie difera dar toata lumea cauta si are nevoie de o anumita doza de siguranta. Pentru banci, posibilitatea de amanare a ratelor a reprezentat aceasta doza. Nu toti se aflau in dificultate, dar era bine sa stii ca exista o plasa de siguranta.

 

Noul normal

Nu stiu daca ne va schimba intr-un fel anume comportamentul, cel putin nu pe termen lung. Sigur, multi au prins gustul lucrului de acasa, vacantele s-au mutat in intern si digitalizarea, desi mai mult din nevoie, a fost imbratisata in diferite domenii.

Da, ne-am adaptat, dar cred ca “noul normal” nu e despre schimbari majore de comportament, ci mai mult despre micile obiceiuri cu care ramanem (sau ne dorim sa ramanem) dupa, cum ar fi o ora extra de somn dimineata sau plata facturilor direct din aplicatie.

 

Cu ce speri sa ramana oamenii dupa pandemie

Cu mai multa dorinta si energie de a face lucruri.

 

[Citește Brieful pentru a crea Masca anului și înscrie-te în competiție aici]

George

George este primul banking inteligent din Romania. George se definește Simplu, Smart, Personal, Unic si Sigur. George se adreseaza tinerilor profesionisti din segmentul 18-35, cu studii superioare, venituri peste medie, deopotriva barbati si femei, toti cunoscatori ai mediului digital.

Inovator, conectat la tehnologie, George este interesat de arta, design, lifestyle si cultura, pe care le imbina cu spiritul transformarii digitale. In social media, George se identifica cel mai bine cu Instagram-ul, unde si-a strans o comunitate digitala care îi împărtășește preocupările la intersecția dintre artă, trenduri și tehnologie. 

  

TheCreator

TheCreator este platforma de branded user-generated content a IQads.
Prin intermediul TheCreator, brandurile dau briefuri comunitatii creative IQads, obtinand sute de rezolvari creative, mii de interactiuni si sute de mii reach.
Brandurile obtin solutii pe care le pot implementa si continut branded pe care il pot folosi in social media. Prin intermediul TheCreator, IQads a dezvoltat si derulat zeci de competitii creative de design, scurtmetraje, benzi desenate, spoofuri, filme, ilustratii etc pentru companii precum AVON, BCR (George), Heineken (Desperados, Ciuc), Unilever (AXE, Dove, DERO), PUMA (Jacheta T7), Nokia, Leroy Merlin, Mondelez (Milka), Carrefour, Samsung, Ursus Breweries (Timisoreana, Ursus), Honda Romania (Honda Civic), EPSON, Nestle (Nescafe Dolce Gusto, Nescafe Alegria, JOE), TELEKOM, Orkla Food (Ardealul), Bergenbier.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Dosare editoriale

Branduri

Sectiune



Branded


Related