Un altfel de mesaj pentru stat acasa

Un altfel de mesaj pentru stat acasa

There is no such thing as bad publicity. Ba da, exista. De asta sunt si grupuri precum #CrazyCreatives. Totusi, publicity nu se traduce chiar prin publicitate, ci, mai curand, prin awareness. Dar expresia atribuita lui P. T. Barnum, nu e o regula. Ce-i drept, spunea si Oscar Wilde ceva de genul - singurul lucru mai rau decat sa se vorbeasca despre tine, e sa nu se vorbeasca despre tine. Insa, varianta mai realista a expresiei de mai sus, provenita tot din media inceputului sec XX, de peste ocean, este all publicity is good, if it is intelligent. Cam asta incearca sa faca si cei de la Burger King de la o vreme. Amintim de traditia de flame-grilingmoldy whopper sau campania cu masinile care intrau in restaurantele BK.

Si de data asta, Burger King a pornit de la intamplari reale petrecute in restaurantele lor (din Brazilia), care in mod normal s-ar inscrie in zona de bad publicity, si au ajuns sa le transforme intr-o campanie cu un obiectiv bine definit, prin autoironie, onestitate in comunicare si curaj. Campania e semnata de David (Ogilvy), Sao Paolo.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Companii

Oameni

Sectiune



Branded


Related