IQOS și Dume de mestecat schimbă perspective la TIFF

IQOS și Dume de mestecat schimbă perspective la TIFF

Cinefili de pretutindeni, a sosit acel moment al anului pe care-l așteptăm cu toții: TIFF! Între 31 iulie și 9 august, Cluj-Napoca este gazda celui mai așteptat eveniment cinematografic al anului din România, Transilvania International Film Festival (TIFF). Filme (lungmetraje și scurtmetraje) în premieră, cine-concerte, evenimente speciale, weekend la castel, competiții, străzi devenite platouri de filmare și peste 10 locații de proiecții ale filmelor în aer liber, iată doar o parte din ceea ce TIFF a pregătit pentru ediția de anul acesta.

Pentru că știm că replica nedată rămâne pentru totdeauna uitată, sub mesajul „Dume fresh pentru perspective noi”, IQOS a pregătit, în parteneriat cu echipa Dume de Mestecat, un lounge în care invită fumătorii adulți să își exerseze creativitatea și să schimbe în cele mai neașteptate moduri replici din filme deja intrate în cultura pop.

"Dumele sunt jocuri de cuvinte care nu se iau în serios, schimbăm o literă, schimbăm sensul. Așa că ne-am distrat scormonind după dume legate de cinematografie, finaluri fericite și drame mistuitoare ca să găsim un unghi fun și fresh pentru TIFF. În colaborarea cu IQOS, am fost din același… film. A fost despre noi perspective, un nou produs și o nouă poveste, în același fel în care dumele schimbă cuvintele cu un nou înțeles și le dau un final mai fericit." – Echipa Dume de mestecat despre colaborarea cu IQOS.

 

Localizat în Piața Unirii din Cluj-Napoca, la kilometrul 0 al TIFF, lounge-ul IQOS este, în perioada festivalului, locul în care fumătorii adulți își pot crea propriile replici inspirate din replici celebre din filme. În acest spațiu și, mai ales, prin conceptul din spatele lui, IQOS aduce în universul festivalului pasiunea brandului pentru design, precum și o abordare ludică și un aer fresh cu care IQOS și-a obișnuit publicul. Prin jocuri de cuvinte cu rezultate amuzante, IQOS și Dume de Mestecat preiau replici din scene clasice, de referință și le aduc în prezent, oferind o nouă perspectivă asupra mesajului.

Spațiul IQOS de la TIFF își așteaptă vizitatorii până la finalul festivalului, iar cei mai creativi dintre ei sunt invitați să contribuie cu propriile idei pe panoul de replici și să ducă mai departe povestea IQOS la TIFF.

Organizatorii TIFF și partenerii lor respectă cu strictețe recomandările autorităților, dar și-au propus să păstreze și atmosfera festivalieră și întâmpină anul acesta publicul iubitor de filme cu un spațiu diferit, în care se pot bucura în siguranță de festivalul mult așteptat.

Pentru cei care nu reușesc să ajungă anul acesta la TIFF, contul de Instagram @iqos_ro va prezenta atmosfera și momentele cheie de pe străzile Clujului, pentru că „distanța bate filmul”.

IQOS nu este lipsit de riscuri și este destinat exclusiv fumătorilor adulți care altfel ar continua să fumeze.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Subiecte

Sectiune



Branded


Related