Chiar dacă succesul nu se obține după o rețetă fixă, orice parcurs către performanță și rezultate remarcabile are aceleași ingrediente-cheie. Și nu doar la nivel teoretic: drumul de urmat în carieră e real și include etape care sunt de cele mai multe ori aceleași, chiar dacă poate diferite pentru fiecare dintre noi. Aceste momente universale sunt explicate în detaliu de Cristina Neagu, ca parte dintr-o campanie de employer branding semnată de Kaufland. Sub numele „Pas cu Pas către Performanță”, campania reunește în total opt clipuri și este menită pe de o parte să motiveze și să inspire și pe de altă parte, să ofere o perspectivă constructivă asupra momentelor întâmpinate în drumul spre succes.
"Am reușit, de fiecare dată, să trec cu bine de perioadele grele din cariera mea pentru că iubesc foarte mult ceea ce fac și nu am încetat niciodată să cred în puterea mea de a reveni. Asta i-aș sfătui și pe oameni, să aibă încredere în ei și să nu înceteze niciodată să lupte, mai ales dacă își doresc ceva cu adevărat", a declarat Cristina Neagu (de patru ori cea mai bună jucătoare de handbal din lume).
Asocierea dintre retailerul de top și marea handbalistă nu este nouă, căci urmează unui demers similar, o campanie desfășurată în toamnă, sub sloganul „Fără joburi mici. Doar roluri esențiale”. Având-o pe Cristina în rolul de ambasador, povestea începută atunci construiește pe convingerea că absolut toți membrii echipei Kaufland, indiferent de rolul pe care îl au, de vechime sau de departamentul în care își desfășoară activitatea, sunt esențiali și poartă meritul de a fi transformat compania în liderul pieței de retail din România.
"Am simțit nevoia să alegem o voce puternică, cu rezonanță în transmiterea acestor mesaje, dar ne-am dorit în același timp și o voce sinceră, care să împărtășească valorile și principiile noastre. Cristina a fost alegerea ideală: ea este un model național de performanță, dinamism și corectitudine, valori după care și noi, la Kaufland, ne ghidăm în activitatea noastră.", a declarat Estera Anghelescu (Recruiting & Employer Branding Director în cadrul Kaufland).
Nu doar valorile comune stau în spatele deciziei de a crea această punte între business și sport, ci și mentalitatea comună: atât pe teren, cât și la job, munca e cea care face, dintr-un anonim, un campion. Prin natura lui, sportul e un domeniu care măsoară rezultatele acestor eforturi, prin victorii, titluri sau medalii. Dar și în business se premiază aceleași bune practici, iar dovezile de performanță sunt numărul de clienți mulțumiți, evoluția organizației, dimensiunea echipei, ritmul de creștere. La final de zi, contribuția și implicarea fiecăruia din echipă se vede în cifre.
Tot la cifre ne uităm și când măsurăm eficiența campaniei, care a obținut scoruri de audiență remarcabile, mai ales într-o perioadă sensibilă din punctul de vedere al comunicării. Cu un reach total de peste 800.000 de vizualizări și peste 4.000.000 de ascultători radio, campania „Pas cu Pas către Performanță” a stârnit interes și un val serios de engagement pozitiv cu episoadele dezvoltate. Privind mai larg, succesul seriei vine în completarea rezultatelor campaniei „Fără joburi mici”, care a ajuns pe toate ecranele, de la TV și cinema, până la online (mobile si desktop), precum și în print, și a atins în total aproape 5 milioane de privitori.
Seria „Pas cu Pas către Performanță” poate fi urmărită pe canalul de Youtube al Kaufland România. Iar pentru cei hotărâți să investească în dezvoltarea lor profesională, performanța pornește aici, pe cariere.kaufland.ro.