Andreea Tocilescu, în selecția D&AD: Ador să mă gandesc la branduri ca la o persoană, pentru a putea lucra cât mai ușor cu ele

Andreea Tocilescu, în selecția D&AD: Ador să mă gandesc la branduri ca la o persoană, pentru a putea lucra cât mai ușor cu ele

Un design bun te face să simți ceva. 40 de jurati care simt ceva, inseamna numele tau scris pe lista Ones to Watch de la D&AD. Andreea Tocilescu a absolvit anul acesta BA-ul la Nottingham Trent University, si-a pus portofoliul pe platforma The Dots si a dat un tag. Restul nu e istorie, restul abia incepe. Preferabil intr-o agentie, in UK.

”Cunosc destul de bine avantajele și dezavantajele ideii de freelancing, și nu mă incanta. Prefer sa fiu înconjurată de alți designeri, sa continui sa evoluez datorită ambiției lor, care m-ar motiva și pe mine,  și să am un program clar stabilit.”

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Festivaluri

Pozitii

Sectiune



Branded


Related