Parcul acvatic Magic Summer Waves: un look nou și un concept de poveste

Parcul acvatic Magic Summer Waves: un look nou și un concept de poveste

Parcul acvatic Magic Summer Waves vine în acest sezon cu un look nou și cu un concept de poveste, unde pirații sunt personajele principale. Parcul acvatic din București (Drumul Taberei 115) a trecut printr-un proces complet de renovare ce a vizat atât zona de design, cât și dezvoltarea de noi facilități pentru public și iese astfel, din sfera clasică a ștrandurilor de cartier cu facilități minime.

"Investiția totală în ambele parcuri acvatice Magic din București depășește 1 milion de euro, iar anul acesta focusul a fost pe locația din Drumul Taberei. Piscinele din parcul acvatic Magic Summer Waves au fost complet renovate cu vitroceramică, s-au instalat cascade și 20 de scaune cu hidromasaj, culoare de înot în bazinul mare, spațiile comune au fost complet renovate, iar sistemul de igienizare al apei este unul nou și super modern. În plus, am creat o zonă dedicată de baldachine şi spaţii suplimentare de şezlonguri la umbră, toate respectând regulile de distanţare socială.", George Gabriel Florea (Director General Magic Place).

 

 

În plus, corăbiile cu pirați, figurinele animate din piscina copiilor și redesignul zonei de autoservire din interior sub numele Tortuga (secretul de sub ape) sunt elemente ce completează povestea Magic Summer Waves.

 

Siguranță și #DistractieFaraGriji

În contextul unei veri atipice, adaptarea locației la noile reglementări privind distanțarea socială și protecție anti covid-19 a fost una obligatorie și esențială. Totul, pentru a oferi publicului un spațiu sigur, unde să își poată petrece zilele caniculare de vară.

Șezlongurile sunt distanțate la 2 metri și sunt dezinfectate după fiecare client, se măsoară zilnic nivelul de clor din apă pentru ca pericolul infectării în piscină să nu existe, locația beneficiind de un sistem performant de filtrare al apei. În plus, toți angajații poartă măști și mănuși de protecție, iar DJ-ul reamintește clienților din oră în oră că trebuie să se respecte măsurile anti covid-19 și să poarte masca în spațiile închise din interiorul locației.

"Am construit strategia de comunicare din acest an pe doi piloni principali: comunicare noilor facilități din locația Magic Summer Waves și amplificarea mesajului de siguranță, având bineînțeles o bază temeinică de măsuri în acest sens în interiorul locației. În plus, am decis împreună cu cei de la Magic Place să renunțăm complet la o serie de jocuri și activități ce presupuneau crearea de grupuri mai mari de persoane. Am optat în schimb pentru #DistractieFaraGriji care înseamnă în principal: concursuri de sărituri în apă, meciuri de polo cu echipă restrânsă, animaţie pentru copii, sesiuni de aqua gym și dance zumba cu instructori specializați. Pe scurt, sport în aer liber cu distanțarea de rigoare, la piscină.", Mădălina Buțulan (Creative Lead&Co-Founder Homemade Advertising).

 

 

Povești și siguranță în cuvinte şi în imagini

Componenta vizuală completează acţiunile din interior privind distanţarea socială şi amplifică totodată mesajul de siguranţă.

"Dacă anii trecuţi petrecerile cu spumă făceau valuri în social media şi sintagme precum ‚,distracţie cu toată gaşca’’ sau ,,vino la piscină cu toți prietenii’’ reprezentau îndemnuri ce aduceau oamenii la piscină în zilele caniculare, anul acesta este totul despre siguranță, distanțare și un strop de relaxare. Iar componenta vizuală nu face notă discordantă, fie că vorbim de foto sau video. În plus, noul design al locației te transpune într-o poveste ce pare că se întâmplă undeva departe, dar totuși este povestea Magic Summer Waves din inima orașului.", Alexandru Bohariuc (Head of Design&Co-Founder Homemade Advertising).

 

"Atât pentru parcul acvatic Magic Summer Waves, cât și pentru Magic Place Aqua Park din zona Crângași am construit un program de activități și facilități pentru toată familia. De la jocuri și concursuri, programe de animație și aqua gym, la piscine, culoare de înot, tobogane pentru toate vârstele și mai ales, celebra piscină cu valuri din parcul acvatic Magic Place Aqua Park.", George Gabriel Florea (Director General Magic Place).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related