Până mai ieri, niciun produs de beauty nu era cu adevărat primit de comunitate până ce nu avea loc evenimentul de lansare. Locație elegantă, decoruri creative, mâncare sofisticată, șampanie, networking și testare de produs.
Rețeta bine știută a primit un facelift major în noul context dictat de pandemia din 2020. Ce nu a reușit, însă, să schimbe noul context este nevoia de îngrijire și frumusețe a femeilor. Și interesul lor de a afla ce este nou pe piața de beauty.
Astfel, cu ocazia îmbogățirii portofoliului Neutrogena® cu o noua gamă de produse de îngrijire facială, echipa Ogilvy România și Johnson& Johnson au organizat primul eveniment de beauty desfășurat pe Zoom.
„Aveam acest eveniment pe agendă de foarte multă vreme, gândit și planificat fără niciun virus pe lângă noi. Dar, pentru că adaptarea este singura arma la îndemână, am ales să punem în prim plan siguranța și am rescris un eveniment glossy într-un context digital. Am păstrat și elemente surpriză de offline pentru invitații noștri, cu scopul de a face acest eveniment cât mai prietenos. Cine mai spune astăzi că un brunch nu se poate lua simultan online sau că un produs nu poate fi testat în timpul unei conferințe pe Zoom?”, reprezentanții Ogilvy România.
În dimineața evenimentului invitații au primit tot ceea ce i-ar fi putut bucura în cadrul unui eveniment clasic de beauty, un brunch livrat împreună cu noua gamă de produse, precum si elemente de decor, astfel încât să poată recrea direct la ei acasă o atmosferă care să le amintească de lansările de produse de beauty pre-pandemie.
Neutrogena®, primul brand de produse pentru îngrijirea pielii recomandat de medicii dermatologi, este cunoscut în România pentru produsele sale de îngrijire a mâinilor și a buzelor care au la bază Formula Norvegiană. Neutrogena continuă să facă investiții importante în cercetare în domeniul îngrijirii faciale și astfel a introdus pe piață o noua gamă de produse. Aceastea vor fi prezente în farmacii, drogherii și magazinele online selectate.
Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy și oferă pieței locale următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence și servicii de strategie digitală. Portofoliul de clienţi cuprinde companii pentru care Ogilvy România dezvoltă campanii de comunicare, atât la nivel internaţional, cât şi la nivel local - Philips, Dr. Oetker, Kimberly Clark, IBM, Montefarmaco, Bayer, Sanofi, Berlin – Chemie, Leroy Merlin, Globalworth, Dr.Max, OMV Petrom, Johnson & Johnson, Sonae Sierra, Sodexo şi alte companii de renume.