ontheroof și Alka își oficializează relația cu prima campanie de comunicare pentru semințele Alka, care promovează într-o manieră spectaculoasă starea de bine pe care ți-o aduce un refresh de perspectivă.
După un an de colaborări project-based pe brandurile din portofoliul Alka (Prăjitura Casei, Toortitzi și Alfers), ontheroof a devenit agenția de comunicare a brandului de semințe Alka, iar acesta este prima campanie integrată lansată împreună.
Ideea campaniei a venit chiar din USP-urile produsului. Pachetul de semințe Alka este singurul pachet cu design inovator care stă pe orizontală, poate fi pus și luat oriunde, fără ca semințele să se verse și e ușor de deschis. Dacă acesta ar fi gadgetul revoluționar al anului, ar putea fi rezumat astfel: ergonomia deosebită este egalată, dacă nu chiar întrecută, doar de unboxingul super rapid și cele două oferă un ease of use de neegalat. Așa cum ar trebui să fie mereu starea de bine.
Campania celebrează și confortul care vine la pachet cu acest pachet, pentru că tot universul este construit în jurul acestui nou formal: cel orizontal. Totul se petrece la orizontală, la fel ca relaxarea, mâncatul semințelor și designul pachetului. Spotul aduce în prim plan patru categorii de oameni care știu să se distreze la orizontală: un stand up comedian, un rapper, o skateriță, și prietenii care sfidează verticalitatea contentului din social media cu o abordare proprie.
Uneori, trebuie să schimbi unghiul de vedere ca să obții o nouă perspectivă asupra lucrurilor și să fii cel care iese din cotidian. Iată, așadar, starea de bine și relaxarea tocmai s-au ales cu o nouă perspectivă, iar inovația în 2020 a căpătat un nou nume.
"Întreaga campanie a pornit de la insightul că mâncatul de semințe se face de obicei în zona de confort. Acasă, cu prietenii, când vezi un meci sau un film. Iar pachetul de semințe Alka îți aduce un plus de confort datorită designului său, unic în categorie, care-l face să stea perfect pe orizontală.
În contextul actual, e important să jonglezi cu creativitatea și spontaneitatea în fiecare zi. Designul orizontal este unul dintre diferențiatorii majori ai acestui pachet, iar momentele de consum pe orizontală, mai ales în contextul noii normalități, pot fi foarte surprinzătoare și pot genera noi provocări care să ne redefinească până și operațiunile pe care le credeam firești.", declară Claudiu Lazăr (Brand Manager Alka).
"Am luat unele dintre cele mai cunoscute activități care se fac by the book pe verticală și am spart tiparele aplicându-le un refresh de perspectivă care le face și spectaculoase, și distractive. Suntem încântați că putem să aducem consumatorilor o comunicare fresh, disruptive pentru această categorie de produs.
Nu puteam să promovăm spartul tiparelor și să nu avem chiar noi o execuție spectaculoasă, diferită, care să iasă din șablonul execuțiilor din zona de snacks. Am vrut ca spotul să fie memorabil atât prin starea pe care ți-o dă, cât și prin impactul vizual. Și să reflecte atributele acestui pachet de semințe: să fie altfel, să schimbe normele, să reinventeze o experiență. Am avut mare noroc cu cei de la FACTOR, care au înțeles ce ne dorim, au fost super profi și s-au mișcat rapid și cu entuziasm, chiar dacă filmarea într-o perioadă sensibilă a venit la pachet cu provocările ei.", declară ontheroof.
Pentru un echilibru media perfect, mixul de promovare cuprinde TV, activări în online, social media, OOH, proiecte in-store și viitoare proiecte speciale cu influenceri.
Semințe Alka, disponibile în marile lanțuri de magazine din toată țara, sunt semințe albe de floarea soarelui, prăjite și aromate și vin într-un ambalaj pocket friendly de 60g.
Echipele participante:
Echipa Alka care a adoptat viața pe orizontală e compusă din:
Raluca Bies Haffner – Director Marketing
Claudiu Lazăr – Brand Manager
Laura Iacobescu - Online Manager
Iar din partea ontheroof sparg tiparele Mihai Puținelu, Diana Buzerinescu, Ioana Dinu, Paul Tănase.
Echipa de producție a făcut magie pe orizontală prin: Andrei Pietroșel, Tino Furtună, Bogdan Filip și Tom Wilson.