Lanțul de cafenele „Coffee 2 Go” revine cu o nouă abordare pentru stabilizare în perioada următoare, ce urmărește noul comportament al consumatorilor și, totodată, fiind o recompensă pentru aceștia – lansarea campaniei #EspressoRomânesc ce promovează și încurajează consumul de espresso, cu scopul de a deveni un obicei zilnic și în România.
Până anul trecut, franciza și-a diversificat gama de produse, lansând în fiecare an peste 10 băuturi calde și reci, având și un Meniu Secret cu băuturi pentru consumatorii fideli, iar odată ce comportamentul de consum suferă schimbări semnificative, noua direcție a lanțului de cafenele este de a simplifica meniul pentru a ușura decizia de cumpărare a consumatorului, cât și de a miza pe băutura de tip espresso, vândută la prețul de cost, ca fiind produsul cheie.
"Plecând de la istoria băuturii espresso, originară din Italia, putem spune că, astăzi, este deja un produs cu personalitate românească. Toate cafenelele, și nu numai, prepară și vând espresso, iar #EspressoRomânesc trebuie să fie un produs care respectă atât calitățile originale ale acestuia (echipamente, tip de cafea, mod de preparare), cât și componenta românească a prețului - 2 lei, fiind un preț accesibil tuturor. Cultura consumului apare și se dezvoltă doar dacă produsul este accesibil și permisibil. Ne dorim să atragem și alți jucători din piață pentru a susține și urma inițiativa, astfel încât să devină un obicei zilnic pentru fiecare consumator.", a spus Vlad Timaru (cofondator Coffee 2 Go).
Campania #EspressoRomânesc dorește să aducă în obiceiul consumatorilor din România consumul zilnic de espresso, precum este în Italia, dar având componenta financiară raportată la salariul mediu din România, precum în Italia sau Spania prețul băuturii espresso este raportat la salariul mediu al acestor țări. Astfel, păstrând un preț accesibil, cât și calitățile acestei băuturi, în timp, consumul de espresso devine un obicei zilnic pentru fiecare.
Această băutură este destinată și consumatorilor care astăzi preferă automatele de cafea. În acest moment, o foarte mare parte a acestora prezintă un risc ridicat de contaminare, dar cu această nouă abordare, consumatorii vor putea achiziționa un produs accesibil și calitativ în condiții de siguranță, de la fiecare locație „Coffee 2 Go”.
"În continuare consumul produselor de specialitate și de tip „deliciu” va migra către cafeaua strict necesară. Consumatorul nu va renunța la a-și oferi o plăcere, consumând un Flat White preparat cu o cafea de origine singulară sau la a se delecta cu un Snickers Frappe, dar acest lucru nu se va mai întâmpla într-o obișnuință zilnică, ci poate o dată la două zile sau chiar mai rar.", a spus Vlad Timaru (cofondator Coffee 2 Go).
„Coffee 2 Go” este lanțul de cafenele în regim de franciză lansat în 2013 de către Vlad Timaru, Iuliana Timaru și Mircea Rădulescu sub forma a două concepte de cafenele – „Kiosk” care este sub forma unui pahar supradimensionat de cafea și „Inside” care vine cu un design de interior versatil. Încă de la început au fost deschise 43 de cafenele, dintre care 80% în regim de franciză, prezente în marile orașe din România.