Au spus „vagin” și nu și-au cerut scuze

Au spus „vagin” și nu și-au cerut scuze

Vagin. Vagin. Vagin.  Citiți de atâtea ori până creierul singurel va elimina orice urmă de rușine și disconfort. Și dacă nu a funcționat, trimiteți ochii și imaginația într-o excursie pe acest link. Acum, că sunteți inițiați, puteți privi și analiza spotul. Doar asta facem cu toții aici, analizăm reclame. Nu ne uităm la ele așa, fără vreun motiv. Tot cu sens.

De data asta, obiectul cercetării noastre este campania de la McCann pentru brandul Annovera. Ne-a atras atenția cu manifestul lor, care spune cuvintelor pe nume. Tendința oamenilor de a numi vaginul altfel sau de a prescurta cuvântul până la inițiale se pare că i-a enervat pe publicitari. Ca urmare, au făcut un filmuleț în care se aude tare, clar și răspicat: 

Apoi, am simțit o legătură cu context între ce spunea Durex despre normalitatea la care ar fi bine să nu ne mai întoarcem și normalul de aici. Un fir frumos, tangențial, care ne-a plăcut: e normal să nu vrei să ai copii. E decizia omului. Fără critici, fără judecăți. Pur și simplu primiți această informație normală. Asta transmit publicitarii cei enervați, care promovează inelul contraceptiv.

Și de parcă reclama n-ar trebui să vândă produsul, spotul, în loc de call to action, încheie cu niște contraindicații. Iar ele-s multe. Jumătate de spot. Însă îi mai dăm niște plusuri pentru sinceritate, cel puțin.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related