PENNY Market devine PENNY., iar odată cu procesul de rebranding, compania lansează o nouă platformă de comunicare - “Economisim bani, nu dragoste.”.
“La 15 ani de prezență pe piața din România, lansăm campania de rebranding la marca PENNY. printr-o noua platformă de comunicare. Facem asta într-un context în care fiecare dintre noi este mai atent decât oricând la bugetul propriu și mai deschis decât oricând la a rămâne optimist și recunoscător pentru momentele simple, dar frumoase, de fiecare zi”, spune Cristina Florescu (Marketing Director la PENNY).
Agenția Papaya a propus conceptul de comunicare câștigător. Acesta este construit pe ideea că vom putea și de acum înainte să facem cumpărături inteligente, fără să renunțăm la bucuriile vieții: produse gustoase și proaspete, momente speciale alături de cei dragi, pasiuni - toate lucrurile simple și firești care ne fac viața frumoasă.
“Economisim bani, nu dragoste este despre poveștile frumoase și mai puțin spuse ale oamenilor simpli, dar de cea mai bună calitate, povești care merită din când în când să fie aduse în lumina reflectoarelor. Pentru că ele pot servi drept inspirație pentru mulți. Personaje autentice ca Ion & Maria sunt doar un exemplu, un exemplu bun pentru cei care vor să trăiască viața din plin fără să risipească. Iar PENNY exact asta oferă”, spune Robert Tiderle (Creative Director la agenția Papaya Advertising).
Startul pentru platforma “Economisim bani, nu dragoste” a fost dat de cele două spot-uri TV.
Ion și Maria – „o celebră poveste de dragoste”
Marian – „un antreprenor de mare viitor”
Noua platformă este gândită modular, iar sloganul este foarte versatil, putând fi adaptat în funcție de contextul în care se face comunicarea:
„Economisim bani, nu calitate.”
„Economisim bani, nu prospețime.”
„Economisim bani, nu pasiune.”
„Economisim bani, nu suflet.”
„Economisim bani, nu gust.”
“Economisim bani, nu dragoste” beneficiază de o campanie integrată de lansare și include componente cum ar fi TV, radio, OOH, online, in-store, PR și Social Media.
Ideea a fost adusă la viață de către o echipa formată din mai multe agenții:
Papaya – Agenția de Creație
Robert Tiderle (Creative Director),
Valentin Lică (Senior Copywriter),
Adrian Albu (Senior Copywriter),
Silvia Dumitru (Senior Art Director),
Alex Popescu (Senior Art Director),
Dorin Bonta (Senior Art Director),
Robert Șopârlache (Senior Art Director),
Răzvan Vârlan (Graphic Designer),
Dana Ștefan (Client Service Director),
Simona Ștefănescu (Account Director).
MSL The Practice – Agenția de PR și Comunicare
Oana Bulexa (Managing Director)
Florin Ionescu (Strategy Director)
Camelia Eremia (Client Service Director)
Daniela Marin (Communication Director)
Cristina Chicuș (Senior Project Manager - Events & Experience)
Iulia Ioncescu (Project Manager - Experience & Events)
Andreea Logigan (Head of Corporate)
Elena Dobre (Communications Manager)
Mainstage – Agenția de Strategie și Comunicare Digitala
Silviu Istrate (Director Strategie)
Eugen Suman (Creative Director)
Laur Raboj (Sr Copywriter)
Florin Padurean (Sr Art Director)
Cristian Codreanu (Art Director)
Dragos Porumb (Head of digital)
Maria Popovici (SM manager)
Andra Radulescu (Account Manager)
Ruxandra Gorun (Community Manager)
Ana Doncila (CMS specialist)
Raluca Gheorghe (Sr Account Director)
Starcom – Agentia de Media
Marius Florea (Client Lead)
Cornel Tiron (Planning and Strategy Lead)
Brîndușa Guraroșie (Media Activations Lead)
George Mihart (Digital Manager)
Alina Stănescu (Radio Lead)
Elena Neacsu (OOH Manager)
Alături de echipa de Marketing de la PENNY.:
Cristina Florescu (Marketing Director)
Monica Coman (Advertising Team Leader)
Adriana Savu (Private Labels Team Leader)
Raluca Grigoriu (CRM, Digital and Brand PR Team Leader)