Proiectul Bucate ca la Carte este pentru a doua oară Lucrarea Lunii în Top 3 ADC

Proiectul Bucate ca la Carte este pentru a doua oară Lucrarea Lunii în Top 3 ADC

ADC România prezintă cele mai bune execuții de Digital, TV, Print și OOH ale lunii iunie. Topul adună în luna aceasta 11 campanii câștigătoare și 9 agenții și studiouri de creație. Proiectele vorbesc despre responsabilitate și nevoia de a fi precauți, despre seriale online, producții animate, ilustrații și rebranding. Lucrarea Lunii iunie este episodul 2 al proiectului Bucate ca la Carte, semnat de MullenLowe pentru Cămara Noastră.

 

LUCRAREA LUNII

Campania Bucate ca la Carte câștigă pentru a doua oară Lucrarea Lunii & Locul 1 în categoria Digital în Top 3 ADC 2020.
Al doilea episod, Masa lui Caragiale, continuă seria lansată de agenția MullenLowe pentru Lidl – Cămara Noastră. Seria urmărește modul în care scriitorii celebri ai literaturii române prezentau în operele lor bunătăți tradiționale locale.

 

Echipa creativă: Group Creative Directors Silviu Antohe | Art Director & Mihai Costache | Copywriter și Andra Vlăsceanu | Art Director & Andreea Popa | Senior Copywriter.

Masa lui Caragiale - o nouă execuție remarcabilă dintr-un proiect remarcabil, de la insight-ul proustian până la madeleinele din instore și un exemplu de cum să deschizi un brand unui target premium. Felicitări echipei!”, declară Alex Negoescu, Group Creative Director | Publicis România & membru ADC*RO.

 

DIGITAL

Pe Locul 2 în categorie se află campania de lansare a jocului The Last of Us Part II în România. Pentru a celebra momentul, agenția SmartPoint și brandul PlayStation au creat împreună cu Surorile Osoianu un cover românesc al piesei Through the Valley. Artiștii au interpretat și adaptat soundtrackul cântat de protagonista jocului într-o doină cu accente tradiționale.

 

 

Locul 3 al categoriei Digital merge către noul serial online marca MRM//McCann și KFC: The Croppers. Proiectul prezintă aventurile găștii autonumite The Croppers și modul în care cei patru membri pot transforma orice fotografie în postul perfect de Instagram. Echipa creativă este formată din: Group Creative Directors Corina Ion | Head of Art Directors & Ioana Enache | Copywriter.

 

 

Mențiunile categoriei Digital sunt următoarele:

Catalogul de Furturi – un proiect semnat de Mercury 360 pentru Poliția Română. Campania de conștientizare evidențiază faptul că imaginile postate pe rețelele sociale în timpul pandemiei expun bunurile de valoare din locuințe, atrăgând atenția infractorilor. Echipa creativă: Alexandru Neculae | Senior Art Director & Camelia Grad | Senior Copywriter.

 

În categoria Digital are Mențiune și campania de rebranding a Centrului Național al Dansului București, semnată de Daniel&Andrew Studio. Centrul a anunțat schimbarea site-ului pe contul de Instagram ca un gest de apropiere adaptată vremurilor de distanțare socială.

 

Mențiune în categoria Digital are și campania În familie, facem mereu loc, realizată de MullenLowe pentru Lidl România. Spotul prezintă pentru prima dată folosirea tehnologiei 3D pentru o campanie de brand Lidl și o primă colaborare între Carla’s Dreams și Irina Rimes pentru coloana sonoră. Echipa creativă: Andra Vlăsceanu | Art Director & Andreea Popa | Senior Copywriter.

  

TV      

Mențiune în categorie are campania Telekonomie, semnată de Leo Burnett pentru Telekom. Spoturile campaniei prezintă sfaturile pe care Ghiță Ciobanu i le dă prietenului său Niță pentru a-l convinge că portarea la Telekom este soluția cea mai simplă pentru problemele sale.

Echipa creativă este formată din: Andreas Aron | Group Creative Director, Viorel Holovach | Senior Art Director & Șerban Tudorache | Copywriter.

 

OOH                                    

În categoria Outdoor, Locul 1 revine execuțiilor din metrou pentru campania Ascultă-ți corpul. Regina Maria și agenția CAP continuă campania Ascultă-ți corpul și explică motivele pentru care trebuie să fim în continuare precauți și responsabili față de noi și de cei din jurul nostru, chiar dacă restricțiile încep să se minimalizeze. Echipa creativă: Attila Hun, Cătălin Rulea | Art Directors & Marius Aldea, Codin Caradimu | Copywriters.        

                                  

PRINT                                   

Locul 1 în categoria Print are coperta cu numărul 40 a revistei DoR - Vară 2020. Acest număr vorbește despre felul în care s-a resimțit perioada de pandemie, ce provocări a adus și ce schimbări s-au produs. Ilustrația prezintă situația cu care ne confruntăm cu toții și pe care fie o acceptăm cu resentiment, fie o îmbunătățim în avantajul nostru. Echipa creativă: Dan Perjovschi | Ilustrație, Oana Barbonie | Editor vizual & Artemisa Pascu | Designer.

 

În categoria Print, pe Locul 2 se află coperta albumului By your Side pentru Matthew Sommers și Adam Fuller. Designul albumului prezentat pe un disc vinil este realizat de Bogdan Ceaușescu și  Sebastian Pren.

 

Mențiune în categoria Print are și afișul Documentary Mondays, creat de Daniel&Andrew Studio pentru Centrul Ceh. 

Posterul anunță o nouă ediție a programului de proiecții, cu mențiunea că de această dată evenimentul se va desfășura online. În acest context, Documentary Mondays a devenit parte a unui program internațional, organizat alături de Centrele Cehe din Berlin și Londra.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Mercury360

Cu o istorie de peste 25 de ani in Romania si, in continuare independenti, full-service, suntem una dintre putinele agentii care au capabilitatile necesare pentru a deveni partener pe intreaga durata a unei campanii,... vezi detalii »

ADC*RO

Art Directors Club Romania (ADC*RO) a fost infiintat in 2008 si reprezinta o asociatie non-profit, al carei obiectiv este acela de a promova si de a recunoaste excelenta in creativitate. Art Directors Club Romania... vezi detalii »

MullenLowe

De 29 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy, care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se pozitioneaza... vezi detalii »

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related