De ce e nevoie pentru a savura o bere? Unii ar zice: seriale. Alții ar spune: mâncare, dar de aceea pentru care îi ceri iertare stomacului a doua zi. Reclamele afirmă, însă, că e nevoie de-un prieten bun. De la geneza berii, publicitatea mizează, de cele mai dese ori, pe relațiile celea calde pe care le construiesc unii ani de zile sau alții într-o seară de weekend, în vreun pub.
Și acest spot nu este o excepție. Bun, pe lângă accentuarea prieteniei, reclama ochește în sufletul omului care a stat în izolare și duce grav lipsă de comunicare. După carantină, o bere mai înseamnă o discuție despre tot și nimic, față în față, cu uitat în ochi, cu îmbrățișări și restul atributelor specifice unei comunicări offline. Și introvertiții, și extrovertiții au răsuflat în unison când li s-a revendicat dreptul la o bere.
Unul dintre cele mai mici pub-uri din istoria Noii Zeelande, care are și un nume corespunzător, Tiny Pub, spune prin acest spot post-apocaliptic, creat de DDB pentru Emerson’s, povestea a doi prieteni, presărată cu amintiri de la o bere. Și îi ajunge. Ce i-ar mai trebui acestui spot, în afară de un pian minuscul la care nu joacă nimeni, un barman și un meniu cu o singură opțiune?!