De abia a început vara lui 2020, dar se simte ca și cum am fi trăit deja câțiva ani în acest iunie neobișnuit. Multe lucruri se întâmplă anul acesta, iar oamenii încearcă să țină pasul cu ele: și cu cât te obișnuiești cu noul normal, cu atât schimbările se transformă și cer noi resurse de adaptare. Tocmai de aceea avem mai multă nevoie ca niciodată de lucruri familiare. Cum ar fi arta, care este mereu aproape de noi, gata să ne inspire, să ne vindece, să ne facă să râdem și să ne dea puterea de a merge mai departe. Asta am încercat prin Uninterrupted GIF Festival by glo: un festival care să ne amintească de verile pe care le cunoșteam. Acelea cu frenezie, entuziasm, ritm și evadare. Acum, festivalul a ajuns în marea finală pe Instagram și are nevoie de voturile tale. Cele 15 gif-uri finaliste așteaptă să le privești și să participi, prin votul tău, la alegerea câștigătorilor.
Ce sunt gif-urile fără inimioare?
A fost un iunie plin, iar Uninterrupted GIF Festival by glo l-a făcut fresh.
Creatori din toată țara și din toate domeniile au creat gif-uri excepționale, publicul votat, juriul a evaluat, s-au stabilit cele 15 lucrări finaliste și acum urmează cea mai importantă parte: Marea Finală.
În această ultimă etapă a festivalului de artă digitală, comunitatea IG glo va vota castigatorii dintre cele 15 finaliste.
Cum le va vota? Prin inimioare, bineînțeles.
Căci ce sunt gif-urile fără faimă și arta fără recunoașterea publicului?
Creatorii celor mai comentate lucrări cu ❤️ vor fi recompensați cu premii de 1000, 800 sau 500 euro.
Puteți vota cele mai bune și fresh gif-uri ale competiției până pe 2 iulie.
Lucrarile finaliste:
Keep Fresh
Next Level
Unnamed
Fresh out the box
Unnamed 1
Fresh summer 2
Cooling Waves
Unnamed 2
perpetuum chill
SAY MY NAME
SAY MY OTHER NAME
Fresh summer 1
Summer Joy
Infinite glow
endless e-motion
# Gif Art
Cele 15 gif-uri finaliste așteaptă aprecierea ta aici.
Reamintim timeline-ul competiției: Anunțul câștigătorilor va fi făcut pe 5 iulie.
- Perioada de desfasurare a competitiei este 19 mai - 5 iulie 2020, cu urmatoarele etape:
- Perioada de inscrieri s-a incheiat: 19 mai – 19 iunie 2020
- Stabilirea finalistilor prin votul juriului (70%) si al publicului (30%) s-a terminat.
- Acest vot a stabilit topul inscrierilor si primele 15 cele mai apreciate lucrari care au mers in finala.
- Acum este etapa de desemnare a castigatorilor prin Votul comunitatii IG glo_romania: votul este pana in 2 iulie
Oricare ar fi topul final, noi ne bucurăm de o expoziție surprinzătoare de gif-art.
Când energiile se adună și spațiul de creație devine o intersecție a celor mai diverse surse de inspirație, iar creatorii se întâlnesc cu publicul lor, lucrurile prind ritm bun, vara începe să miroasă a aventură.
Sperăm că am reușit să dăm un start bun și fresh acestui neobișnuit început de vară, prin festivalul nostru de artă digitală.
Le mulțumim celor care au participat la toate etapele acestui concurs, public și artiști, le urăm succes în finală și așteptăm nerăbdători să aflăm câștigătorii Uninterrupted GIF Festival by glo.
Dar pentru asta, nu uita, e nevoie de inimioarele tale.
Comunitatea glo are parte de premii
și cei care votează pot fi recompensați:
La finalul campaniei promotionale, voturile încărcate pe pagina Instagram @glo_romania care respectă indicațiile de mai jos, vor intra în tragerea la sorți, pentru un premiu ce constă într-o borsetă personalizată cu una din graficile Biancăi Dumitrașcu, Alex Nimurad sau Banii pe Type + un Menthol Starter Kit gloTM alcătuit din:
- 1 x device glo hyper
- 1 x neo Blue Click
- 1 x neo Green Click
- 1 x neo Arctic Click
Cum poți câștiga?
- Dă follow @glo_romania ⠀
- Have a look la cele 15 lucrari finaliste din gridul finale Uninterrupted GIF Fest ⠀
- Votează-ți lucrările favorite printr-un singur comentariu cu ❤️ la postarea/postările respective⠀
- Dă tag unuia sau mai multor prieteni⠀
- Votul tău te înscrie automat în tragerea la sorți, iar tu poți câștiga un menthol starter kit glo într-un bumbag de colecție! ⠀
glo
glo este e o alternativa la fumatul traditional destinata persoanelor peste 18 ani, cu potential redus de risc.
glo e despre experimentare constanta si satisfactie with #nointerruptions.
Prin produsele sale, glo ofera consumatorilor sai satisfactia unica a tutunului incalzit, amplificata prin tehnologia inovatoare glo.
TheCreator
TheCreator este platforma de branded user-generated content a IQads.
Prin intermediul TheCreator, brandurile dau briefuri comunitatii creative IQads, obtinand sute de rezolvari creative, mii de interactiuni si sute de mii reach.
Brandurile obtin solutii pe care le pot implementa si continut branded pe care il pot folosi in social media. Prin intermediul TheCreator, IQads a dezvoltat si derulat zeci de competitii creative de design, scurtmetraje, benzi desenate, spoofuri, filme, ilustratii etc pentru companii precum AVON, BCR (George), Heineken (Desperados, Ciuc), Unilever (AXE, Dove, DERO), PUMA (Jacheta T7), Nokia, Leroy Merlin, Mondelez (Milka), Carrefour, Samsung, Ursus Breweries (Timisoreana, Ursus), Honda Romania (Honda Civic), EPSON, Nestle (Nescafe Dolce Gusto, Nescafe Alegria, JOE), TELEKOM, Orkla Food (Ardealul), Bergenbier.