Zeci de artisti au experimentat, au testat, au urmarit inspiratia in cele mai neasteptate locuri, au creat, au invocat muzele tacute, au baut multe cafele, si au adus la lumina 135 de gif-uri suprinzatoare. Timp de o luna, expozitia Uninterrupted GIF Festival by glo a crescut, in fiecare zi, cu pinguini, frigidere suprarealiste, portaluri inspre alte universuri, calatorii, evadari marine sau spatiale. Si, mai ales, cu aportul, talentul si inspiratia creatorilor din cele mai diverse domenii: de la arhitectura, scenografie sau film, la educatie, pictura, design sau muzica.
Apoi, juriul a privit atent, a evaluat si a notat.
Publicul a votat lucrarile preferate.
Iar noi anuntam acum cele 15 lucrari finaliste, cele mai bune dintre cele mai bune, care vor merge in etapa urmatoare a competitiei, marea finala.
In ritm cu prospetimea
La intersectia dintre arta si gif este miscarea. Iar miscarea da ritm. Iar ritmul creeaza povestea.
Si tot asa, intr-un cerc mereu freh al creatiei, s-a format expozitia Uninterrupted GIF Festival by glo.
Tema competitiei a fost urmatoarea:
Concurentii trebuiau sa exprime prospetimea “Forever Fresh” intr-un endless loop atat de visually pleasing, incat publicul ar putea sa il priveasca on and on and on.
135 de lucrari valide au fost inscrise in competitie, timp de o luna.
Participantii au creat lucrari care mai de care mai fresh, chiar daca unii nu mai facusera niciodata un gif pana atunci.
Arta, insa, isi cauta in fiecare epoca modalitati noi de exprimare. Iar prezentul vine cu propriul limbaj si propriile subiecte de conversatie.
Dupa ce inscrierile s-au terminat si publicul a votat lucrarile preferate, juriul le-a evaluat in functie de criteriile briefului.
Asa ca (pam pam tobe imaginare gif cu confetti fete zambitoare): iata topul celor 15 gif-uri finaliste ale competitiei.
Cele 15 lucrari finaliste sunt:
Locul 15 - Keep Fresh
Locul 14 - Next Level
Locul 13 - Unnamed
Locul 12 - Fresh out the box
Locul 11 - Unnamed 1
Locul 10 - Fresh summer 2
Locul 9 - Cooling Waves
Locul 8 - Unnamed 2
Locul 7 - perpetuum chill
Locul 6 - SAY MY NAME
Locul 5 - SAY MY OTHER NAME
Locul 4 - Fresh summer 1
Locul 3 - Summer Joy
Locul 2 - Infinite glow
Locul 1 - endless e-motion
# Gif Art
NR: Asteptam un semn de la autorii lucrarilor finaliste pe [email protected] a.i sa stabilim detaliile livrarii premiilor.
Juriul: Lucrari excelente, bine executate si fresh ca abordare
Si acum sa vedem ce parere are juriul Uninterrupted GIF Festival by glo despre lucrarile inscrise in competitie.
Multe din lucrari mi s-au parut super misto, mi-a fost foarte greu sa le departajez.
Am vazut atat de multe stiluri, de la colaje la 3d-uri, de la ilustratii la typography, spune Mario Niculae
Am incercat sa nu imi fac nici un fel de asteptare si am fost foarte placut surprinsa de multe dintre idei.
Mi-au placut propunerile care surprind prin idee si prezinta o buna executie grafica, spune Bianca Dumitrascu
Excelente, cele mai multe au fost bine executate si fresh ca abordare.
Au fost cateva care mi-au placut foarte mult ca si compozitie, tehnica si executie.
In mare am fost placut impresionat, marturtiseste Alex Nimurad
Premii
Autorii celor 15 gif-uri finaliste vor primi fiecare cate o tableta grafica.
Si apoi vor intra in urmatoarea etapa, unde vor primi votul comunitatii IG glo_romania pentru podium.
Castigatorii vor fi incununati de faima, like-uri, inimioare si premii dupa cum urmeaza:
Locul 1: 1000 eur
Locul 2: 800 eur
Locul 3: 500 eur
Premii speciale IQads
Pentru anuntul acesta, avem iar nevoie de tobele imaginare. Pam pam pam pam.
Si de un gif care sa exprime entuziasmul (dar asta intr-un episod viitor TheCreator):
Pentru ca expozitia de gif art a intrecut toate asteptarile - si ale noastre, si ale juriului si ale publicului - iar lucrarile inscrise au fost cu adevarat exceptionale, noi, la IQads am vrut sa premiem mai mult de 15 gif-uri. Asa ca ne-am intins la 30. Si le oferim premii speciale de promovare pentru autorii lor si work-ul lor.
IQads va gazdui, va pune in valoare si va promova portofoliile creatorilor celor mai bune 30 de gif-uri din competitie. Ei vor avea si un cont de acces full pe 2 ani la IQads.
NR: Asteptam un semn de la autorii lucrarilor din TOP 30 pe [email protected] a.i sa stabilim detaliile.
Ce urmeaza?
Lucrarile finaliste au fost stabilite prin Votul Juriului (70%) si al Publicului (30%).
Acum, cele mai apreciate 15 lucrari merg in finala.
Intre 28 iunie si 2 iulie se vor stabili castigatorii competitiei prin Votul comunitatii IG glo_romania.
Anuntul castigatorilor va fi facut pe 5 iulie.
Reamintim timeline-ul competitiei:
Perioada de desfasurare a competitiei este 19 mai - 5 iulie 2020, cu urmatoarele etape:
- Perioada de inscrieri s-a incheiat: 19 mai – 19 iunie 2020
- Stabilirea finalistilor prin votul juriului (70%) si al publicului (30%) tocmai s-a terminat.
Acest vot a stabilit topul inscrierilor si primele 15 cele mai apreciate lucrari merg in finala. - Stabilirea castigatorilor prin Votul comunitatii IG glo_romania: 28 iunie – 2 iulie
- Anuntul castigatorilor va fi facut pe 5 iulie.
Noi le multumim tuturor participantilor pentru senzationala expozitie de gif art pe care au creat-o impreuna, le uram succes in etapa urmatoare finalistilor si speram ca am reusit sa aducem un vibe bun de inceput de vara anul acesta, prin festivalul nostru de arta digitala.
glo
glo este e o alternativa la fumatul traditional destinata persoanelor peste 18 ani, cu potential redus de risc.
glo e despre experimentare constanta si satisfactie with #nointerruptions.
Prin produsele sale, glo ofera consumatorilor sai satisfactia unica a tutunului incalzit, amplificata prin tehnologia inovatoare glo.
TheCreator
TheCreator este platforma de branded user-generated content a IQads.
Prin intermediul TheCreator, brandurile dau briefuri comunitatii creative IQads, obtinand sute de rezolvari creative, mii de interactiuni si sute de mii reach.
Brandurile obtin solutii pe care le pot implementa si continut branded pe care il pot folosi in social media. Prin intermediul TheCreator, IQads a dezvoltat si derulat zeci de competitii creative de design, scurtmetraje, benzi desenate, spoofuri, filme, ilustratii etc pentru companii precum AVON, BCR (George), Heineken (Desperados, Ciuc), Unilever (AXE, Dove, DERO), PUMA (Jacheta T7), Nokia, Leroy Merlin, Mondelez (Milka), Carrefour, Samsung, Ursus Breweries (Timisoreana, Ursus), Honda Romania (Honda Civic), EPSON, Nestle (Nescafe Dolce Gusto, Nescafe Alegria, JOE), TELEKOM, Orkla Food (Ardealul), Bergenbier.
Comentarii
2. juriul a avut vot decisiv in ceea ce priveste alegerea lucrarilor, avand in vedere ca notarea lor a contatat 70%
3. comparatia cu miss, cred eu ca este putin irelevanta, avand in vedere intrebarea: de ce sunt lucrari identice?
cu ochi pe egalizator in 15 nuanțe că făcea ușoară decizia juriului. Măcar nu se mai omorau la finală. Oare în funcție de ce ați jurizat că în funcție de brief sigur nu. Felicitări finaliștilor, dar pentru juriu doar o observație: pute cam tare.
Apropos, un material exportat o data pe pozitiv si o data pe negativ ramane in continuare acelasi material :(