În urma unui pitch organizat de compania Interstar Chim, Brands&Bears a dezvoltat noua campanie de comunicare pentru brandul Snow, un produs pentru îndepărtarea petelor.
"Snow este un brand cu un lung istoric pe piața din Romania, astfel că am simțit nevoia unei revigorări a acestuia pe mai multe direcții, pornind de la formule performante, îmbunătățite, articole noi, logo și design, până la campania inovatoare de comunicare.
Snow este un brand care și-a ținut consumatorii aproape decenii intregi fără să-i dezamăgească, dar, în același timp, este un brand puternic, cu simțul umorului, care te îndeamnă să te bucuri de fiecare clipă “worry-free”, pentru că “Pentru orice Ow, există Snow". declară Ana Roșioru (Senior Brand Manager).
"E foarte ușor ca un moment plăcut, precum joaca împreuna cu un animal de companie, gătitul mesei preferate, savurarea acesteia sau a unei băuturi, să se transforme cât ai spune “OW” într-un moment neplăcut. Am vrut să arătam că produsul ne scapă nu doar de pete, ci și de senzația neplăcută de a strica hainele preferate.
Și așa s-a născut “Teleenciclopedia Petelor”, cum i-am spus noi intern, un script cu iz de documentar wildlife, în care announcer-ul ne descrie petele cu nume funny & punny, spulberând orice grijă legată de haine pătate ireversibil.", ne spune Gabriel Romosan (Creative Director).
Aceasta este povestea din spatele campaniei “Pentru fiecare Ow!, există Snow!”, care reprezintă mai mult decât noua comunicare Snow, este și un îndemn de a trăi viața din plin, mai relaxat, fără grija petelor de pe hainele preferate.
Pentru un awareness ridicat, echipa de marketing și agenția de publicitate au optat pentru un ansamblu de 4 spoturi, care să susțină întreagă gamă de produse Snow.
"Având in vedere deadline-ul strâns, producția pentru aceste spoturi trebuia să aibă loc la începutul anului, în plină iarnă. Deși zăpada se potrivea cu numele brandului, atmosfera de iarnă era diferită de cea care se dorea în comunicare: solară, caldă, de primăvară. Așadar, împreună cu echipa de Marketing Interstar Chim Romania, am optat pentru o producție în însoritul Cipru. După 4 zile de filmare, rezultatul este o veritabilă enciclopedie a petelor.
Vă invit să descoperiți și voi speciile de pete, cu Snow!", adaugă Claudia Mihai (Client Service Director- Brands& Bears)
Echipele participante:
Din partea INTERSTAR CHIM S.A: Elena Sarri Varnava - Group Executive Director of Marketing and R&D (Eureka Group) Zacharoula Varnava - Marketing Strategy & Coordination Manager (Eureka Group) Daniela Plăcintaru - Strategic Marketing Manager (Interstar Chim, Romania) Ana Roșioru – Senior Brand Manager (Interstar Chim, Romania)
Din partea Brands&Bears: Paula Feodor – Art Director, Alexandra Mocanu – Copywriter, Gabriel Romosan – Creative Director, Alex Drug – Senior Account Executive, Claudia Mihai – Client Service Director
Interstar Chim S.A este parte a Grupului Eureka, fondat în Cipru în urmă cu 60 de ani. În Romania, grupul Eureka este cel mai important jucător cu producție locală din segmentul produselor de curățare și îngrijire a casei. Din portofoliul grupului se remarcă branduri precum Igienol, Aroxol, Peak WC, Rivex, Biocarpet și Snow.
Brands&Bears este o agenție de publicitate full-service înființată în anul 2002, timp in care a obținut mai multe distincții pentru activitatea desfășurată, fiind nominalizată în repetate rânduri la Gala de Premiere Effie, în cadrul căreia a obținut și două premii pentru eficiența în comunicare. Portofoliul Brands&Bears include branduri precum Chio, Pom Bar, Nutline, Doppelherz, Serve, Luxuria, Doraly si Hochland.