Dupa nominalizarile in finalele competitiilor Google Premier Partner Awards de la finalul lui 2019 la categoria Search Excellence si European Search Awards din aprilie 2020 la categoria Best Low Budget Campaign, echipa WebDigital a fost nominalizata cu 3 proiecte in finala Global Digital Excellence Awards alaturi de proiecte ale agentiilor internationale precum Bluerank, iProspect, MediaCom sau Kenshoo.
Lista finalistilor se poate gasi aici.
Cele 3 proiecte gestionate de echipa WebDigital care au ajuns in finala sunt urmatoarele:
GLOBAL BEST LOW BUDGET CAMPAIGN
WebDigital & Utilul – David beats Goliath with over 4000% ROAS
La categoria “Cea mai buna campanie globala cu buget mic” am fost nominalizati cu un proiect cu care ne-am calificat si in finala European Search Awards, tot la categoria Best Low Budget Campaign, utilul.ro, proiect pentru care am reusit sa generam un ROAS (return on ad spend) de 4000%, conform google analytics, combinand Google Shopping Ads cu Google Search (Dynamic Search Ads si Keyword Based Ads) depasind cu mult obiectivul stabilit cu clientul, adica acela de a ne incadra intr-un ROAS de 1000%.
GLOBAL ROI CAMPAIGN OF THE YEAR
WebDigital & DualStore – Bringing technology to people’s homes with 3527% ROAS
Proiectul calificat la categoria “Campania globala cu cel mai bun ROI a anului” este un proiect care a intrat in portofoliul WebDigital in plina pandemie de SARS-CoV-2. Proiectul a venit cu niste obiective indraznete de crestere a vanzarilor si de rentabilitate, obiectivele fiind de a tripla veniturile din campaniile de performance marketing si in acelasi timp de a mentine un ROAS de 2000%. Rezultatele au depasit atat asteptarile noastre cat si ale clientului nostru, reusind sa crestem de mai bine de 4 ori veniturile magazinului mentinand un ROAS excelent de 3527% prin combinarea mai multor tipuri de tactici, de la Google Shopping Ads, la Google Search (DSA, SKAGS si Keyword Based Ads) si Google Display Ads (Dynamic, Smart & Classic).
GLOBAL PPC AGENCY OF THE YEAR – SMALL
WebDigital – Elevated Performance
Cea de-a treia nominalizare este una de care suntem foarte atasati deoarece este proiectul agentiei WebDigital, unde am nuantat metodologiile de lucru, sistemele de monitorizare ale activitatii agentiei si proiectelor, rezultatele agentiei, ritmurile de crestere, proiectiile si initiativele. Dupa aproape 9 ani de activitate si un rebranding la inceputul lui 2020, WebDigital tinteste sa dubleze cifra de afaceri in 2020 fata de 2019 avand in continuare focus pe formarea de specialisti si consultanti in Performance Marketing, pe automatizari ale proceselor non-brain si pe a livra rezultate spectaculoase clientilor din portofoliu.
"Ne bucuram ca avem ocazia sa inscriem proiecte la competitii internationale, iar proiectele noastre, ajunse in finala, alaturi de cele ale agentiilor internationale stabilesc un reper in WebDigital pentru ceea ce inseamna abordare, executie si rezultate, iar in plus ne ajuta sa rafinam si sa calibram si mai bine modalitatea de lucru, asigurarea calitatii si mai ales asteptarile.", a adaugat Mihai Andrei (Managing Partner al WebDigital).
Global Digital Excellence Awards este o competitie virtuala creata pentru a sarbatori si recompensa campanii digitale, business-uri si talente exceptionale, in ciuda perioadelor inedite si provocatoare. Premiile Globale de Excelenta Digitala vor sarbatori campanii, echipe, agentii, companii si persoane care si-au depasit asteptarile la 64 de categorii de excelenta in digital marketing.
WebDigital este una din primele agentii din Romania specializate in performance marketing avand ca principal obiectiv maximizarea obiectivelor clientilor si partenerilor indiferent ca vorbim de cresterea vanzarilor, optimizarea performantelor sau cresterea vizibilitatii proiectelor pentru care desfasuram campanii de promovare.