Care sunt cele mai fresh gif-uri din țară? Votează-le la Uninterrupted GIF Festival by glo

Care sunt cele mai fresh gif-uri din țară? Votează-le la Uninterrupted GIF Festival by glo

Timp de o lună, creatori din toată țara și din multe și felurite domenii au creat cea mai fresh expoziție de gif art din țară.
Artiștii au invocat muze neasteptate - din cosmos si pana la Polul Nord - au creat, au înscris lucrări spectaculoase și acum și-au încheiat misiunea. Înscrierile s-au închis și e rândul publicului să participe la Uninterrupted GIF Festival by glo.
Competiția a intrat 
în a doua etapă: până pe 24 iunie poți vota aici cel mai art și mai fresh gif din competiție. 

 

Efervescență creativă fără limite

Nemărginirea spațiului, rotirea planetei, astronauți, începutul lumii, pinguini, frigidere suprarealiste, ploi de vară, roua de dimineață, fete verzi, adierea vântului, distanțarea socială, solidaritatea, singurătatea, optimismul, ritmul muzicii. Lista cu mesajele și inspirația care au stat la baza gif-art-urilor înscrise în Uninterrupted GIF Festival by glo este luuungă și merită parcursă pe îndelete, până la capăt

Privește cu atenție fiecare gif înscris în competiție, lasă-te inspirat de ritmul și energia lor și apoi votează preferatele până pe 24 iunie. Festivalul nostru de artă digitală are nevoie de implicarea ta. Până la urmă, asta aduce arta atât de aproape de oameni în 2020: interactivitatea, spațiul comun în care artiștii și creațiile lor se întâlnesc cu publicul. 

 

 #Gif Art

Artistii impart cu comunitatile lor work in progressuri, fac tutoriale de ilustratii pt IGTV si tot asa, spune Mario Niculaetypograffer și membru al juriului Uninterrupted GIF Festival by glo.

Cred ca e esential ca artistii sa fie conectati la digital. Publicul este mutat in digital si acolo petrece multe ore pe zi, adauga Alex Nimurad, artist & designer, membru al juriului 

Până acum, 2020 este un an imprevizibil în care va trebui sa ne adaptăm la noi medii și platforme. Mă bucură faptul că am început să avansăm semnificativ în domenii ca graphic design-ul sau ilustrația, iar comunitățile sunt tot mai active și implicate în proiecte culturale, expoziții sau ateliere, spune Bianca Dumitrașcu, graphic designer specializat în typography și membru al juriului

Mario Niculae, Alex Nimurad și Bianca Dumitrașcu vor juriza lucrările în funcție de criteriile briefului. Dar și tu poți face parte din procesul de a stabili care este cel mai fresh gif art din festival.

 

Fresh ON

Tema Uninterrupted GIF Festival by glo a fost următoarea: Concurenții trebuiau să exprime prospețimea “Forever Fresh” într-un endless loop atât de visually pleasing, încât publicul ar putea să îl privească on and on and on.

Și asta s-a și întâmplat. S-au înscris în competiția noastră pictori, designeri, cineaști, fotografi, ilustratori, arhitecți, scenografi, multimedia artists. Fiecare dintre creatori s-a folosit de backgroundul și experiențele lor unice, s-au documentat, au căutat prospețimea în cele mai neobișnuite locuri și au creat împreună cea mai fresh expoziție digitală. 

În timpul concursului, am strâns poveștile concurenților: despre relația lor cu arta, culisele procesului de creație, experimentul cu gif-urile și perspectiva lor asupra intersecției dintre artă și digital.

Vad un potential foarte mare de a experimenta si a inova, in special in zonele interactive si cele programatice (generativ), unde multe din creatii inca experimenteaza, nu s-au format "dogme" de creatie sau asteptari din partea publicului si nici nu sunt standardizate de industriile media, spune Andrei Radu Alexandru

Avand acces la atatea mjloace care sunt doar la un click distanta, ai ocazia sa te dezvolti ca artist mult mai repede si sa-ti exprimi arta intr-un mod mult mai coerent si accesibil publicului larg, cel mai simplu exemplu fiind modul in care s-au adaptat toate institutiile de cultura de cand s-a dat lockdown pe toata planeta, crede Gabriela Dobrila

 

E rândul tău acum.
Lucrările lor au întrat în spațiul public și așteaptă votul tău

 

Timeline & Premii

Perioada de desfășurare a competiției este 19 mai - 5 iulie 2020, cu următoarele etape:

  • Perioada de înscrieri tocmai s-a încheiat: 19 mai – 19 iunie 2020
  • Stabilirea finaliștilor prin votul juriului (70%) și al publicului (30%): până în 24 iunie 2020.
  • Acest vot stabilește topul înscrierilor și primele 15 cele mai apreciate lucrări merg în finală.
  • Anunțarea finalistilor: 25 iunie
  • Stabilirea câștigătorilor prin Votul comunității IG glo_romania: 28 iunie – 2 iulie
  • Anunțul câștigătorilor: 5 iulie 

Să nu uităm, dincolo de faimă, like-uri și inimioare, competiția oferă premii în valoare de 4.000 de euro. 

Cei 15 finaliști rezultați în urma etapei TheCreator vor primi fiecare câte o tabletă si vor intra in votul comunitatii IG glo_romania pentru podium.

Locul 1: 1000 eur
Locul 2: 800 eur
Locul 3: 500 eur

 

glo

glo este e o alternativă la fumatul tradițional destinată persoanelor peste 18 ani, cu potențial redus de risc.
glo e despre experimentare constantă și satisfacție with #nointerruptions.
Prin produsele sale, glo oferă consumatorilor săi satisfacția unică a tutunului încălzit, amplificată prin tehnologia inovatoare glo.  

TheCreator

TheCreator este platforma de branded user-generated content a IQads.
Prin intermediul TheCreator, brandurile dau briefuri comunității creative IQads, obținând sute de rezolvări creative, mii de interacțiuni și sute de mii reach.
Brandurile obțin soluții pe care le pot implementa și conținut branded pe care îl pot folosi în social media. Prin intermediul TheCreator, IQads a dezvoltat și derulat zeci de competiții creative de design, scurtmetraje, benzi desenate, spoofuri, filme, ilustrații etc pentru companii precum AVON, BCR (George), Heineken (Desperados, Ciuc), Unilever (AXE, Dove, DERO), PUMA (Jacheta T7), Nokia, Leroy Merlin, Mondelez (Milka), Carrefour, Samsung, Ursus Breweries (Timișoreana, Ursus), Honda România (Honda Civic), EPSON, Nestle (Nescafe Dolce Gusto, Nescafe Alegria, JOE), TELEKOM, Orkla Food (Ardealul), Bergenbier.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Dosare editoriale

Branduri

Sectiune



Branded


Related