Transmisiune hibrid timp de 3 ore, 23000 unici – ‘’minutul de aur’’ - live în event, un impact total de 83.319 persoane atinse de comunicare, peste 19.000 de reacții și 53.486 engagements
Interacțiunea umană a trecut în planul digital, dar totodată și emoția a fost translatată cu succes din mediul offline, aici.
Deși factorul uman nu poate fi substituit nici cu cele mai performante platforme, ele au contribuit în mod evident la eficiența conectării oamenilor și la comunicarea rapidă. Mesajele transmise nu și-au pierdut intensitatea, iar empatia a trecut bariera studioului de filmare.
Reușitele Forever Living au fost aplaudate de acasă în evenimentul ce a marcat cei 42 de ani de când a fost fondată compania în Statele Unite.
“Marea pandemie ne-a găsit, pe noi, echipa Forever România, cu planurile și rezervările făcute pentru al doilea mare eveniment anual pe care urma sa-l avem pe 23 mai la Brașov, cu peste 1.000 de persoane. Și nu ne-a lăsat prea mult timp de gândire. În timp ce anulam rând pe rând ceea ce contractasem deja, ne gândeam la o soluție de a transforma acel eveniment offline într-unul online, păstrându-i în același timp emoția, energia, vibe-ul bun cu care plecau oamenii acasă și pe care îl transferau în business-urile lor.
Cum să faci asta, însă, din spatele unui ecran? Destul de simplu: îți pui la lucru ideile, imaginația și experiența și alegi oameni care înțeleg aproape din priviri ce îți dorești și se și pricep să pună în practică. Când am pornit pe acest drum, cunoșteam o singură persoană din echipa Godmother căreia i-a fost încredințat acest proiect. Dar am știut că suntem pe mâini bune, iar săptămânile în care am lucrat împreună mi-au dovedit-o din plin. Răbdare, înțelegere, promptitudine, rapiditate, atenție la detalii, flexibilitate, implicare și extrem de mult profesionalism. De la prima până la ultima persoană implicată.
Am creat împreună un eveniment online de aproape 3 ore care a adunat peste 45.000 de vizualizări în mai puțin de 48 de ore, o poveste exact așa cum ne-am imaginat-o și despre care mulți dintre cei care au urmărit-o ne-au spus că și-ar fi dorit să mai continue. Chapeau, Godmother! Vă mulțumim pentru că, și datorită vouă, ducem povestea Forever mai departe, indiferent de circumstanțe!”, Cristina Petrov (Event & Communication Director, Forever Living Products România).
“Evenimentul Success Day Online – Forever Living Products România & Rep. Moldova a fost acea gură de aer de care aveam nevoie într-o conjunctură tulbure. A fost o provocare să avem un eveniment online la înălțimea celor derulate offline, evenimente care au un istoric de 20 de ani, să generăm aceeași emoție pe care o emană publicul într-o sală de eveniment, să creăm același tip de vibrație festivă la momentele de premiere.
Echipa de la client a fost fantastică, a fost acel tip de parteneriat perfect ehilibrat, în care fiecare și-a înțeles rolul și a oferit încredere și suport din toate punctele de vedere. Chiar dacă a fost intens și într-un timp record, când am terminat, replica venită natural a fost: “Când îl facem pe următorul?”.
Putem spune cu mândrie că România a ridicat standardele la nivel internațional și nu se oprește aici. Totul s-a oglindit în cele 4400 de mesaje venite pe parcursul emisiei și în cele peste 11000 de inimi trimise pe canalele de socializare.
În această ecuație nu pot să nu menționez editorii, tehnicienii, operatorii video și – mai ales – colegii care au facut o treabă excelentă. Ca să concluzionăm într-o notă actuală, comunicarea trece dincolo de măști, de viziere, de ecrane și ridică temperatura din suflete fără a modifica parametrii termometrului.”, Anca Moraru (Project Manager, Godmother).
Echipa implicată în proiect:
Forever Living Products
Cristina Petrov - Event & Communication Director
Alexandra Constantin - Specialist Marketing Online
Daniela Ganciu - Marketing & Communication Specialist
Echipa Godmother
Anca Moraru - BTL Manager
Ema Tudorache - Account Manager
Răzvan Dinică - BTL Executive
Gabriel Niculae - Art Director