[Noul context] Raluca Mihălăchioiu & Simona Dan: Brandurile și-au potolit dorințele arzătoare de a arunca hiperbole în dreapta și în stânga

[Noul context] Raluca Mihălăchioiu & Simona Dan: Brandurile și-au potolit dorințele arzătoare de a arunca hiperbole în dreapta și în stânga

Poate că rolul specialiștilor în comunicare ar fi, în viitorul apropiat, să le amintească brandurilor și companiilor de perioada de criză declanșată de pandemia din 2020. La început, toți ne vom aduce aminte de perioada asta, de probleme, frici, descoperiri, rezoluții noi. După care încet, încet, vom uita. Și indivizii și companiile și autoritățile. Raluca Mihălăchioiu & Simona Dan, Managing Partners The Public Advisors, se declară specialiști în comunicare de criză și prietenie. Și nu vor lăsa brandurile să uite:

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Branduri

Sectiune



Branded


Related