[Start in creatie] Andrei Olingheru: Generatia mea poate fi caracterizata prin idei indraznete, riscante

[Start in creatie] Andrei Olingheru: Generatia mea poate fi caracterizata prin idei indraznete, riscante

Noile generatii din publicitate urmaresc mai atent trendurile actuale si sunt interesate de concepte mai nisate, crede Andrei Olingheru, junior art director la the Syndicate. Este unul dintre cei care poate spune ca a invatat meserie de la tatal sau, experimentand de mic atmosfera dintr-o agentie de publicitate.

Mizeaza pe existenta unei etici in design si isi gaseste inspiratia in boardgame-uri, social media si feed-uri de la artisti. In paralel, studiaza Game Design la UNATC.

"Retetele functioneaza, mai ales cand vine vorba de aplicarea lor pe un target specific, dar mi se pare ca implicarea, de cele mai multe ori, nu se regaseste in multe din aceste rezultate.”

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Mercury360

Cu o istorie de peste 25 de ani in Romania si, in continuare independenti, full-service, suntem una dintre putinele agentii care au capabilitatile necesare pentru a deveni partener pe intreaga durata a unei campanii,... vezi detalii »

the Syndicate

the Syndicate – Intelligent Creativity Incepand din 2007, zeci de campanii care au generat vanzari record si cresteri remarcabile ale cotei de piata, noi branduri care au stralucit pe rafturi sau branduri care... vezi detalii »

Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related