Raluca Feher: Oamenii sunt bulversați de minciună și impostură. S-au săturat de noul limbaj de lemn, de branduri îmbrăcate frumos

Raluca Feher: Oamenii sunt bulversați de minciună și impostură. S-au săturat de noul limbaj de lemn, de branduri îmbrăcate frumos

Poate că ați văzut și voi, așa cum am observat și noi, că de vreo lună și ceva Raluca Feher ne îmbie la cireșe, ridichi, zacusca, spune povești cu castraveciori, are istorii cu pitici de gradina si de Scornicesti sau cu personaje de curte precum Mobutuseseseco și Cucuînzbengduvazabanga, si nascoceste scenarii intortocheate cu rosii si capsune. De o lună și jumătate își face de cap în social media la Raftul cu bunatati și, chiar dacă experimentul este in plina desfasurare, are cateva concluzii importante. De exemplu, că sinceritatea și lipsa de aroganță, alături de preocuparea pentru pentru ”bubele” lumești, dau roade. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related