[Gif Art] Andrei Merlusca: Cand spui fresh, spui culoare si viata. De aici, rezultatele vin usor

[Gif Art] Andrei Merlusca: Cand spui fresh, spui culoare si viata. De aici, rezultatele vin usor

Vara asta a început cu gri și ploaie, dar compensăm cu vervă, culoare și entuziasm la Uninterrupted GIF Festival by glo, care se află în plină desfășurare. Lucrări din toate colțurile creativității răspund la marea provocare digitală, iar noi vorbim cu creatorii lor pentru a ne spune povestea de la artă la gif. Oricare ar fi drumul până acolo, noi așteptăm secvența aceea fresh cu care să vă înscrieți în competiție

Andrei Merlusca a căutat, s-a inspirat, a creat, nu i-a plăcut, a creat iar, a avut dubii, a încercat încă o dată, a luat o decizie și s-a înscris. Până la un design simplu, procesul e tare complicat, spune el. Cum a început drumul lui în design, care sunt locurile de întâlnire cu muza, ce crede despre gif-uri și formele schimbătoare ale artei, vedeți mai jos.

 

Scurta biografie 

Sunt Andrei Merlusca si in curand fac 23 de ani. Sunt din Bacau, dar am venit la Bucuresti sa studiez si aici am ramas. Sunt pasionat de fotografie si tot ce inseamna statistici si istorii ale sportului. Am terminat facultatea de Informatica. Lucram deja si mi-am zis ca Informatica nu-i de mine, asa ca voi continua sa fac ce am inceput, sa ma dezvolt astfel incat sa ajung un UI/UX designer.

Am inceput sa lucrez din anul 1 de facultate, iar primul job, unde am si interactionat prima data cu arta a fost la Printoteca. Despre tool-urile din programele de editare si creatie nu stiam foarte multe, dar lucrand zi de zi cu ele am deprins o pasiune si mi-am dat seama ca asta e ce imi place si ce as vrea sa fac pe viitor.

In prezent sunt designer la Isobar de 1 an, unde mi-am dezvoltat si mai mult skill-urile si am invatat lucruri noi. Imi place tare mult ce fac, in fiecare zi apar provocari noi care sa te stimuleze si sa-ti dezvolti latura creativa.

 

Provocarea Uninterrupted GIF Festival by glo 

Nu stiam despre acest concurs, pana nu a aparut o discutie pe grupul de la munca, o colega subliniind “pentru designeri” si lasand link-ul de concurs. Imediat am intrat sa vad despre ce e vorba, am citit brieful si am zis sa incerc. M-am hotarat si mai mult sa ma inscriu imediat ce am vazut ca un fost coleg a urcat deja lucrarea lui.

Dupa mai multe incercari esuate si gifuri banale pe care le-am facut, mi-am zis ca nu pot sa ma inscriu, dar nu am renuntat si am aprofundat procesul de search si research pana am ajuns la un rezultat care sa ma multumeasca. Ideea de competitie ma anima mereu, dar acum fiind si in domeniul in care imi desfasor activitatea zi de zi, am zis ca trebuie neaparat sa incerc. In plus, e o experienta.

 

Inscrierea & procesul de creatie 

M-am inspirat mult de pe Pinterest. Mereu ramai surprins de rezultatele afisate la un simplu search. Cand spui fresh, spui culoare si viata. De aici, rezultatele vin usor.

Initial aveam alta propunere dar m-am decis s-o schimb inainte sa urc fisierele pe site. Dupa ce m-am uitat indelung la ambele propuneri, am decis ca asta e mai buna si am decis s-o sterg pe cealalta, sa nu fiu tentat sa compar again and again si sa am intrebari “hmm, asta oare e mai buna? “.

De la seful meu stiu ca un design simplu e foarte bun, dar e foarte greu de facut.

 

Brieful

Elementele care au aparut in relief, cand am aruncat prima data o privire peste brief, au fost fresh si glo, elemente pe care m-am si axat pe toata durata realizarii lucrarii. Am “articulat” glo si l-am transformat in glow, glumesc.

 

Ce transmiti juriului

 Sa aleaga pe cel mai bun, in fond e o competitie si cel mai bun si mai creativ trebuie sa castige.

 

Dar publicului

Fiecare designer are stilul lui, iar inspiratia vine pe cai diferite. Consider ca prin lucrarea mea am transmis ideea de prospetime, culoare si stralucire.

 

Intersectia artei cu digitalul

Tehnologia e intr-o continua dezvoltare. Noi, designerii, trebuie sa ne adaptam la noile trenduri in materie de tehnologie si concept in fiecare zi.

Procesul e unul destul de amplu, formatele noi care apar te pun adesea in situatia de a schimba sau adapta diverse lucrari.

Acest update pe care-l face tehnologia te stimuleaza si mai mult pentru a livra produsul, astfel incat rezultatul sa se ridice la masura asteptarilor sau chiar sa le depaseasca.

 

Menirea gif-urilor

Gif-ul reprezinta un mesaj scurt, clar si concis. O multime de informatii iti sunt transmise simultan. Lucrarile animate transpun ideile designerilor, iar vibe-ul este mai intens. 

Intr-o perioada atat de tehnologizata, cred ca gif-urile vor fi actualizate la fiecare pas, dezvoltandu-se astfel noi trenduri. 

vezi brief-ul competitiei glo Uninterrupted GIF Festival ]
Toate informatiile, inainte de a te inscrie in competitie, le poti citi aici

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Dosare editoriale

Companii

Pozitii

Sectiune



Branded


Related