Cipicii Floare. Din URSS, la industria de fashion globală

Cipicii Floare. Din URSS, la industria de fashion globală

Dar mai întâi istoria. Cândva, demult, pe timpurile URSS, apăru brandul „Floare”, ce producea încălțăminte „casual” (după cum se spune în descrierea paginii lor de facebook) pentru toată Uniunea. Încălțăminte care se dădea deseori de pomană la Paștele Blajinilor și care se găseau în cam toate gospodăriile de prin sate. Am spus „cam”, să nu părem foarte categorici. Brand cu recunoaștere, cu public țintă clar definit, cu poziționare. S-a ținut cont întocmai de cei patru „P” în strategia lor de marketing. Ieftini, trainici și-i găsești în orice piață din țară. Și cu tot backgroundul acesta de informații, imaginați-vă acum că acești papucei „casual” s-au dat în moda mare.

Se pare că în acest rol fashionist, cipicii marca Floare au un engagement pe online serios. Nu se știe care-i scopul final, ce-și propun prin noua lor campanie, dar cert e că atenția-i a lor. Poate vor să cucerească noi piețe, să-și lărgească orizonturile. Și cine a spus că papucii (aproape) tradiționali, cu istorie de decenii, n-are dreptul să fie altfel, n-are dreptul să fie un „Gucci de Moldova”?! 

 

Cel mai recent video al lor prezintă o doamnă în vârstă, stilată, care ar arăta foarte armonios pe-o copertă lucioasă a vreunei reviste glamouroase. Și mesajul e pe măsură, astfel ei își consolidează noua lor poziționare. Dar de ce să povestim, când puteți să vedeți singuri:

 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related