Ultimele două luni ne-au învățat multe lucruri: despre limitele personale și resursele comune, puterea comunității și reziliența individuală, dar și despre lipsurile pe care le ignorăm și problemele sociale care rămân mereu la urmă pe lista de priorități. O lecție importantă în industria comunicării a fost voluntariatul. Comunicarea faptelor bune a fost exersată și pusă în practică de specialiștii în comunicare pe platforma Ajutor Spitale. Inițiativa a apărut când cei de la 2Performant au aflat că unul dintre colegi a fost declarat pozitiv: pacientul 24 din România, Bogdan Aron. ”Ne-am dat seama că sistemul medical nu are cum să facă față cererii accelerate de consumabile și am decis să ne implicăm”, povestesteste Dorin Boerescu, CEO 2Performant:
Ajutor spitale și o lecție de empatie: ”Se ridicase o barieră între cetăţeni şi personalul medical, o barieră pe care am reușit să o depășim”
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: