Parteneriat strategic: Desprecopii.com și Clubulbebelusilor.ro își unesc forțele si internalizează vânzările

Parteneriat strategic: Desprecopii.com și Clubulbebelusilor.ro își unesc forțele si internalizează vânzările

Desprecopii.com, de 20 de ani cel mai cunoscut și influent portal dedicat părinților din România, anunță internalizarea vânzărilor, începând cu luna Iunie 2020. Cu această ocazie, Desprecopii.com preia în portofoliu și reprezentarea site-ului Clubulbebelusilor.ro, marcând astfel începutul unui parteneriat strategic între cele doua platforme online.

Desprecopii.com va reprezenta site-ul atât în cadru SATI (BRAT) cât și în relația cu agențiile de publicitate și clienții direcți. Ambele site-uri nu vor mai fi reprezentate de regia de publicitate ParentingAds.

Împreuna, Desprecopii.com si ClubulBebeluisilor.ro vor avea o poziție dominanta cu privire la comunicarea in segmentului media: sarcină și bebeluși (0-2 ani).

Cu un reach lunar pe stie de 1 milion de vizitatori, cu o comunitate si un forum activ cu peste 260.000 de mebrii inregistrati, cu o prezenta Facebook solida (peste 120.0000 de fani si peste 90.000 de membrii in grupurile Desprecopii.com), și prin aplicațiile de mobil Odiseea Sarcinii, Eu Mamică și Diversificarea Alimentației (descarcate de peste 200.000 de persoane) Desprecopii.com este deja un lider autoritar în segmentul femei însărcinate și părinți cu copii 0-2 ani.

De peste 8 ani Clubulbebelusilor.ro oferă femeilor care sunt mame sau care urmează să devină mame cele mai noi, corecte și complete informații despre cea mai frumoasă meserie din lume: meseria de părinte! Cu 1 milion de afișări lunare în site, cu o prezență Facebook peste 205.000 de părinți cu un engagement remarcabil, Clubulbebelusilor.ro este si una din cele mai importante și căutate resurse online pentru părinții din România. Un site de nișă independent, cu conținut curat și de cea mai bună calitate.

"Ambele site-uri au o politică editorială concentrată pe teme relevante pentru părinti, cu informații atent selectate, scrise sau verificate de specialiști. Și Desprecopii.com si Clubulbebelusilor.ro se opun trendului de tabloidizare a parentingului care din pacate este practicat din ce in ce mai activ în România. Ca redactor sef Desprecopii.com am identificat deja multe proiecte editoriale unde cele doua site-uri se pot complementa reciproc.", a declarat Mirela Zoita (fondatoarea Desprecopii.com).

 

Internalizarea vânzărilor

"După criza provocată de noul coronavirus, comunicarea online a devenit mult mai importantă dar și mai delicată. Părinții reacționează acum diferit, sunt mai sensibili la problemele legate de sănătate, educație, și viață de familie. Desprecopii.com are acces la un public imens din România iar prin parteneriatul cu site-ul ClubulBebelusilor.ro ne extindem audiența. Audiența mare și influența pe care o exercitam mediatic vine însă și cu o mare responsabilitate.

La desprecopii.com și clubulbebelusilor.ro nu "vindem" publicitate, ci vom promovăm către părinți produse și servicii care le pot îmbunătăți viața. Promovarea pe site-urile noastre nu va fi doar integrată, creativa și inovativă. Promovarea va fi in primul rând responsabilă, cautând un win-win real între clienti, producători și publicul nostru (consumatori). Această manieră de lucru necesită mai multă implicare din partea site-urilor, o gestiune atenta a campaniilor media și a creat necesitatea, cât și oportunitatea, internalizării vânzărilor.", a declarat Florin Popescu (Manager Desprecopii.com).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related