Drumul lung din bucătărie până în sufragerie

Drumul lung din bucătărie până în sufragerie

Din cauza pandemiei, creativii au fost nevoiti sa treaca de la strategii de think outside the box la think inside the house. Am spus creativi, deci s-au gasit solutii. Adica, noua strategie a functionat. Iar asta nu e de mirare, pentru ca vorbim de creativi profesionisti, care probabil au remarcat ca oamenii obisnuiti, izolati in casele lor, au contribuit la cresterea culturii creativitatii prin tot felul de idei, trick-uri si secvente realizate cu resursele disponibile, postate si distribuite cu succes in toata lumea. Deci, contrar asteptarilor, poate ca stafeta a fost ridicata. Pana la urma, poate ca ar fi fost o intrebare buna la un interviu de angajare pentru un creativ, cum ai face un spot la un brand de masini dintr-o casa/apartament. Folosita bineinteles, ca intrebare pur teoretica, cu un aer de exotism creativ.

Ei, daca se poate spune asa, acum traim vremuri exotice. In sensul ca facem parte dintr-o realitate care s-ar fi putut intampla poate, undeva, pe o insula foarte indepartata, intr-un viitor indepartat. Doar ca s-a intamplat acum si in toata lumea. Deci, creativi, acesta nu este un exercitiu. Cei de la Optimist au inteles acest lucru si au vazut o lume plina de posibilitati pentru o masina, respectiv Skoda, chiar si intr-o locuinta, pe care au transformat-o intr-un playground.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related