Din cauza pandemiei, creativii au fost nevoiti sa treaca de la strategii de think outside the box la think inside the house. Am spus creativi, deci s-au gasit solutii. Adica, noua strategie a functionat. Iar asta nu e de mirare, pentru ca vorbim de creativi profesionisti, care probabil au remarcat ca oamenii obisnuiti, izolati in casele lor, au contribuit la cresterea culturii creativitatii prin tot felul de idei, trick-uri si secvente realizate cu resursele disponibile, postate si distribuite cu succes in toata lumea. Deci, contrar asteptarilor, poate ca stafeta a fost ridicata. Pana la urma, poate ca ar fi fost o intrebare buna la un interviu de angajare pentru un creativ, cum ai face un spot la un brand de masini dintr-o casa/apartament. Folosita bineinteles, ca intrebare pur teoretica, cu un aer de exotism creativ.
Ei, daca se poate spune asa, acum traim vremuri exotice. In sensul ca facem parte dintr-o realitate care s-ar fi putut intampla poate, undeva, pe o insula foarte indepartata, intr-un viitor indepartat. Doar ca s-a intamplat acum si in toata lumea. Deci, creativi, acesta nu este un exercitiu. Cei de la Optimist au inteles acest lucru si au vazut o lume plina de posibilitati pentru o masina, respectiv Skoda, chiar si intr-o locuinta, pe care au transformat-o intr-un playground.