[Start in creatie] Mircea Gheorghe: Mereu am văzut generația mea ca pe o generație de test

[Start in creatie] Mircea Gheorghe: Mereu am văzut generația mea ca pe o generație de test

Reclamele de la noi ar trebui să fie axate mai mult pe fun, crede Mircea Gheorghe, art director la Heist Industries, partener de echipă cu Tiberiu Ivan. E o parere comună în rândul generației sale. Mircea studiază designul la UNARTE și spune că stilul lui este unul tehnic și se bazează pe linii și hașuri alb-negru, inspirate din graffiti. În cei 3 ani de când face design, cel mai important pentru el a fost să învețe să nu subestimeze un brief și să nu se concentreze pe mai multe idei în același timp.

”Principiul după care mă ghidez, atât atunci când creez, cât și eu ca persoană e să nu reproduc ce văd la alții, să nu copiez. De asta mi-e și cel mai frică și tot de asta evit să mă inspir de multe ori.”

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Heist Industries

Fondata in 2012, Heist Industries este singura agentie specializata in community marketing, un nou model de comunicare, bazat pe continut, povesti reale, personalitati si relevanta, folosind cele mai noi canale si... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related