Într-o perioadă plină de provocări Napolact și V8 Interactive vin cu o inovație pe piața locală de lactate lansând primul e-shop din categorie.
Astfel, V8 Interactive dezvoltă un nou canal de vânzări pentru liderul de categorie, adaptat nevoilor românilor, dar și în pas cu ultimele trenduri din zona retail, ieșind din formatele clasice de vânzare.
Proiectul inițiat de brand a fost gândit de agenție astfel încat “digitalizarea” vânzărilor să fie una care lărgeste orizontul de alegeri al consumatorului. Scopul său fiind să aducă la un loc, într-un e-shop unic, cele peste 80 de produse din portofoliul Napolact, păstrând în același timp personalitatea și direcția strategică a brandului.
V8 Interactive face următorul pas pe drumul digitalizării complete a ecosistemului de business la care a pornit acum 5 ani alături de partenerul său, când a dezvoltat o altă soluție unică la acel moment sub forma unui sistem de loializare menit să țină clientii Napolact aproape pe o perioadă de timp cât mai lungă, atât din punct de vedere comunicare, cât și din punct de vedere vânzări.
"Odată cu perioada izolării este din ce în ce mai evident cât de important este ca o companie să se poată digitaliza cât mai mult cu putință. Dacă popularitatea Facebook-ului a dat startul dialogului dintre consumator și branduri, acum se trece la următorul nivel – gândirea prezenței brandului în digital per total.
Asta înseamnă că brandul trebuie să facă mai mult decât să fie prezent acolo unde este consumatorul, ci să îi dea acestuia motive să își dorească să interacționeze cu el dincolo de tranzacțional. Vestea proastă: trebuie să ieșim din zona de confort, vestea buna: trebuie să ieșim din zona de confort. Una peste alta, suntem recunoscători că Napolact a pornit pe acest drum în urmă cu 5 ani alături de noi." Cosmin Baba (Creative Director, V8 Interactive) & Andra Ghinea (Senior Account Manager, V8 Interactive)
"La Napolact, ne propunem să facem mereu lucrurile așa cum se cuvine. Trăim vremuri excepționale în care multe dintre comportamentele noastre suferă schimbări. Cumpărăturile online au devenit o normalitate, iar un brand românesc care își propune să ajungă pe mesele tuturor românilor trebuie să fie acolo unde sunt clienții lui. Ne bucuram astfel că putem lansa această platforma online care să permită iubitorilor de Napolact din Cluj să comande online produsele lor preferate de lactate. Este primul pas pe care Napolact îl face către online shopping și, pas cu pas, planificăm oportunitatea de a extinde serviciul la nivel național." Răzvan Orbulescu (Marketing Director, FrieslandCampina România)
Compania V8 Interactive este un business 100% românesc, înființat în 2013 sub deviza Creative Courage. Agenţia propune servicii de strategie, creație, media, social sau PR pentru tot ce înseamnă Digital, ATL sau BTL.
FrieslandCampina România face parte din compania olandeză Royal FrieslandCampina, organizație aflată în topul celor mai mari producători mondiali de lactate. FrieslandCampina este prezentă pe piața din România cu brandurile Napolact, Frico, Milli, Oke și Dots și oferă o gamă largă de produse: lapte de consum, iaurt, brânză, unt și gustări pe bază de lapte.