Nu e o gluma, pentru ca fiecare mananca la casa lui, burgerul lui. E finalul noului spot Burger King din Franta. Dar anunta un nou inceput. Au aparut primele notificari din partea autoritatilor, in multe state europene care anunta ridicarea graduala a restrictiilor impuse din cauza virusului. Brandurile trebuie sa comunice si ele acest lucru, desi inca nu au acces complet la resurse. Asa ca improvizeaza. In conditiile in care Franta va ridica o parte din restrictii din 11 Mai, Burger King France a apelat la o serie de actori si comedieni care au aparut deja in spoturile lor, si a facut un mix de cadre din casele lor, prin care anunta redeschiderea restaurantelor in conditii de siguranta, precum si a serviciului de home-delivery.
Ca sa descrie o atmosfera cat mai familiara, din cadre nu lipsesc animale de companie, bebeluși care plang, sau actori in chiloti. Fiecare ce are prin casa. Sau pe el.
Spotul realizat de Buzzman, merita urmarit pentru felul in care, la final, actorii rostesc numele brandului american, intr-un mod tipic frantuzesc, doar asa, ca sa-l supere pe Robin Williams, care in numerele lui de stand-up, ridiculiza modul de viata frantuzesc.
Deruland putin inapoi, acelasi brand, aceeasi agentie, le oferea francezilor posibilitatea sa isi prepare acasa, in timpul carantinei, propriul Whopper.
Deci, daca acum se stie cum sa ti-l faci acasa, de ce l-ai mai cumpara? Robin Williams avea dreptate, francezii sunt francezi.