Noul serviciu este un instrument de cercetare calitativă cu interpretare strategică și creativă, se desfășoară online și facilitează dialogul rapid și deschis dintre branduri și consumatori.
Compania de cercetare Unlock Market Research împreună cu agenția de comunicare pastel lansează “Open Insights”, un nou program de cercetare și interpretare strategico‑creativă, adaptat noului context.
“Open Insights” este un instrument de cercetare calitativă cu generare de insight‑uri și interpretare strategică și creativă. Programul va pune față în față, într‑o conversație live, oamenii din spatele brandurilor și consumatorii reali. Specialiștii de la Unlock Market Research vor interpreta datele, iar echipa pastel va pregăti în baza acestora un set de recomandări strategice și creative pentru o comunicare relevantă.
„Am construit acest program cu gândul la relevanța pe care ne dorim să o vedem în campaniile de comunicare din perioada aceasta. Trăim vremuri în care totul se transformă în jurul nostru, inclusiv publicitatea așa cum o știam noi, o perioadă plină de incertitudine, în care foarte multe comportamente și emoții s-au schimbat peste noapte, influențând astfel schimbări majore în felul în care brand-urile comunică și vor comunica.
De aceea, credem că dincolo de inflația de date și de studii calitative care apar aproape zilnic, avem nevoie de dialoguri sincere cu consumatorii, cu oamenii. La acestea se adaugă interpretarea strategică și creativă, pentru că da, trebuie să ținem cont de vocea consumatorilor care își doresc să fie auziți și înțeleși. În felul acesta, campaniile de comunicare vor putea să ajute cu adevărat la rezolvarea nevoilor de business cu care se confruntă companiile în perioada această”, explică Dana Nae Popa (Managing Director pastel).
Programul poate fi accesat în baza unei taxe flexibile. Companiile care își doresc să acceseze programul “Open Insights” pot plăti taxa pe care o pot susține în perioada aceasta. Atât Unlock, cât și pastel sunt companii preocupate de soarta și viitorul industriei de comunicare, de aceea, programul se va derula cu eforturi susținute din partea amândurora.
„Ca cercetători vedem că există în momentul acesta o abundență de date, de cifre referitoare la ce fac oamenii în plină pandemie: ce și cât cumpără, de unde, la ce au renunțat sau intenționează să renunțe etc. Pentru noi, însă, a fost întotdeauna important să fim aproape de oameni și să îi înțelegem, să mergem dincolo de comportamentele și manifestările exterioare. Iar acum, considerăm că lucrul acesta este mai important ca niciodată.
De aceea, credem că este vital ca prin demersul cercetării calitative să rămânem conectați la ce simt oamenii, care sunt nevoile, gândurile și trăirile lor profunde. Să fim în permanență în legătură cu oamenii, dincolo de ușile închise, pentru a ști cum să intervenim la timp, când oamenii au nevoie de noi, prin acțiuni relevante și cu impact real in viața lor,” explică Camelia Petrescu (Partener Unlock Market Research).
Companiile care își doresc mai multe detalii sau chiar să experimenteze conversații live cu consumatorii, pot solicita informații suplimentare de la Manuela Silica, Account Director pastel sau de la Camelia Petrescu, Partener Unlock Market Research.