Ne e foame de multe lucruri, zilele astea. De mancarea pe care nu o gatim noi, de decoruri noi, de fugit de acasa, de o minte fara griji si claustare.
Dar stomacul belgienilor cum o fi in perioada asta, mai plin sau mai gol? Mai distantat de mancare sau mai pofticios ca niciodata? In oricare din cazuri, McDonald's ii da inainte cu publicitatea, pana cand lucrurile vor reveni la noul normal.
Impreuna cu agentia TBWA Brussels au lansat burger puzzle-ul cu 500 de piese. Cica te-ar ajuta sa uiti si de foame si de lockdown, daca te intinzi cu el pe parchet si incerci sa combini varza cu carnea, castraveciorul cu ketchup-ul. La final ar putea fi asezonat cu niste cartofi prajiti din hartie si dat la cuptor. A se servi cald si cu un dressing de imaginatie.
Heinz și Rethink au făcut și ei un puzzle, dar pe roșu:
Și dacă vă plicitisiți, există și un puzzle din 2000 de piese albe, numit Pure Hell:
Dar să sperăm că pe asta il pastram pentru pandemia urmatoare.