„What lived once, will live again.” Ideologiq folosește conceptul de ciclicitate a vieții în noua identitate vizuală pentru Green Group

„What lived once, will live again.” Ideologiq folosește conceptul de ciclicitate a vieții în noua identitate vizuală pentru Green Group

Ideologiq și Headway au finalizat procesul de rebranding pentru Green Group, primul parc industrial de reciclare din România și unul dintre cele mai mari din Europa. Acest proces constă într-o identitate vizuală nouă și un concept care valorifică impactul pozitiv al Green Group asupra mediului.

Schimbarea este motivată de dorința de a crea unitate la nivelul brandurilor grupului   (Green Fiber, Green Tech, Green WEEE, Green Lamp, Green Glass, Green Resources), fiecare sub-brand oferă o multitudine de soluții cu circuit închis pentru tratare, recuperare, reciclare și producție, bazate 100% pe deșeuri.

Noul concept este concentrat în jurul unei afirmații puternice „What lived once, will live again”, inspirat din natură, din dinamismul și ciclicitatea vieții, pornind de la ideea că în natură nimic nu se pierde și ceea ce a trăit odată, va trăi din nou. De fapt, noua imagine reflectă întocmai vizunea și activitatea celor de la Green Group, transformarea deșeurilor în noi resurse, trecând de la un concept de economie liniară la economia circulară. 

Rebranding-ul a implicat și crearea unui nou website. Acesta este simplu de accesat și de parcurs, adaptat în mod special cerințelor vizitatorilor și oferă o experiență online complexă: acces rapid la informații care permit o utilizare prietenoasă și facilă de pe orice tip de dispozitiv (desktop, tabletă sau smartphone). Totodată, design-ul noului website-ul ține cont de toate principiile UX/UI. green-group.ro este o platformă responsive, de informare, prin intermediul căreia vizitatorii pot afla rapid toate informațiile necesare despre activitatea Green Group.

„Green Group are acum o arhitectură de brand redefinită, o identitate vizuală proaspătă, inspirată din natură, elemente stilistice simplificate, coerente și consistente în toate materialele vizuale, un ton al vocii distinct și o poziționare corectă la nivel funcțional, emoțional și senzorial. Noua strategie de brand va asigura consistență atât în plan național cât și la nivel European, Green Group fiind prezent cu produse obținute din 100% material reciclat în mai multe piețe”, spune Georgiana Bădălică-Petrescu (Brand Manager Green Group).

 

Identitatea vizuală și noul concept de brand au fost realizate de către agenția Ideologiq

„Noul concept reflectă fidel afirmația pe care Green Group a transformat-o în mantra companiei, crezul care stă la baza tuturor acțiunilor sale: „What lived once, will live again”. Elementele grafice sunt inspirate de natură, de dinamismul și ciclicitatea vieții, ilustrând circuitul în care nimic nu se pierde, iar ceea ce a trăit odată, va trăi din nou. Logo-ul Green Group reprezintă o abstractizare a ciclului de viață și surprinde mișcarea elementelor, procesul de transformare și frumusețea pură a formelor”, ne spune Sorina Pentilescu (Creative Director Ideologiq).

 

Acest proiect marchează și pentru Ideologiq un moment de maturitate profesională.

“Proiectul s-a desfășurat în etape consecutive, respectând toate rigorile comunicării unui brand puternic, cu obiective clare pe piața internațională de profil: conceptualizare, integrare, unificare. Suntem mândri de echipa noastră extrem de bine organizată, inteligentă și aplicată, care a făcut din nou proba ecuației care nu dă greș: idei + idealuri = demonstrații de succes“, a adăugat Adrian Ichim (partener Ideologiq).

 

Strategia de poziționare a brandului și planul de comunicare au fost realizate de Headway, agenție de strategie de marketing și transformare digitală.

„Obiectivele campaniei de re-branding au fost conturarea unei imagini unitare de grup și poziționarea Green Group, acolo unde merită, ca fiind una dintre cele mai mari companii integrate de reciclare din Europa. O companie de care este mare nevoie în zilele noastre și care are un impact pozitiv real în mediul înconjurător, transformarea deșeurilor în noi resurse ce pot fi utilizate în circuitul economic”, adaugă Raluca Păun (Senior Partner Headway). 

 

Echipele implicate:

Ideologiq:
Adrian Ichim - Partener
Sorina Pentilescu – Creative Director
Mihai Voinescu – Art Director
Alin Dobre – Graphic Designer
Alexandra Anghel – Copywriter
Andra Cenușă – Account Director
Cecilia Ionescu-Moise – Account Manager
Remus Munteanu – CTO, Back-End Developer
Cristi Dobrescu – Front-End Developer

Green Group:
Georgiana Bădălică-Petrescu - Brand Manager
Mihaela Sofronea - Corporate Communications and Events Expert
Alina Georgescu - Corporate Affairs Director
Cristina Neacșu - Public Affairs Specialist

Headway
Raluca Păun - Senior Partner

 

Green Group și-a început povestea în anul 2002 și a devenit cel mai mare parc integrat de reciclare din Europa, specializat în gestionarea deșeurilor reciclabile, reciclarea și recuperarea diferitelor tipuri de deșeuri. Green Tech, companie membră Green Group este prima companie certificată internațional Gold Standard pentru reducerea emisiilor de CO2, prin reciclarea tip PET în Europa, transformând deșeurile reciclabile într-o resursă economică valoroasă și economisind, astfel, resurse și energie. De asemenea, Green Tech, a inițiat primul proiect din Europa care aplică un proces standardizat de reciclare a deșeurilor PET, reducând emisiile de gaze cu efect de seră cu 45.380 de tone de CO2 pe an.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related