[Noul context] Nicoleta Bujor: Oamenii caută oameni, dintotdeauna. Am avut nevoie de un declic emoțional ca să înțelegem toți asta

[Noul context] Nicoleta Bujor: Oamenii caută oameni, dintotdeauna. Am avut nevoie de un declic emoțional ca să înțelegem toți asta

Instinctul de conservare hrănit de pandemie se va vedea mult timp de acum înainte, în toate deciziile de cumpărare, spune Nicoleta Bujor, Managing Director Stiloul Creativ. Oamenii vor dori confort declinat în orice, vor fi temători, iar perioada aceasta este extrem de importantă pentru a le câștiga încrederea cu fapte, nu cu promisiuni strălucitoare. Vor supraviețui și vor câștiga cei care înțeleg emoția sporită a noului context. 

Efecte pozitive sunt în jurul umanizării brandurilor, iar cele negative sunt de ordin economic. Vor supraviețui doar cele care vor fi ”out of the box”, dar invitate în casa consumatorului, acolo unde și-a petrecut carantina. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related