Într-o joi seara, o televiziune națională difuza un apus la mare

Într-o joi seara, o televiziune națională difuza un apus la mare

Cât de mult pot însemna 90 de secunde de apus pe litoral pentru câteva mii de oameni „arestați la domiciliu” de șapte săptămâni?! Ah, ce ne-am dori un „inhale, exhale” de mare, așa cum ne învățau lecțiile de yoga și pilates online, de care ne-am lepădat în a doua săptămână de carantină. Dar ne-am mulțumi să contemplăm apusul măcar la TV, în loc de vreo reclamă plictisitoare care rulează de n-șpe ani. Apoi, legea spune clar: cere și ți se va da. Că ajunge la urechile cui trebuie.

Într-o joi seara, furnizorul de comunicații „Proximus” a adus litoralul făcător de amintiri din Oostende în casele belgienilor. Așa a vrut el să le mulțumească pentru că au fost responsabili și au stat acasă în toată această perioadă.

Campania #NoLimitsAtHome a fost dezvoltată de agenția creativă FamousGrey și-i încurajează pe belgieni să se gândească dincolo de limitele casei lor. Tot în cadrul acestei campanii, într-un alt spotuleț, Proximus motiva pe belgieni să-și împărtășească eforturile creative de-acasă. Să arate cum locuințele lor au fost transformate în studiouri de yoga, săli de concerte sau săli de clasă.  

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Campanii

Sectiune

Dictionar



Branded