Cât de mult pot însemna 90 de secunde de apus pe litoral pentru câteva mii de oameni „arestați la domiciliu” de șapte săptămâni?! Ah, ce ne-am dori un „inhale, exhale” de mare, așa cum ne învățau lecțiile de yoga și pilates online, de care ne-am lepădat în a doua săptămână de carantină. Dar ne-am mulțumi să contemplăm apusul măcar la TV, în loc de vreo reclamă plictisitoare care rulează de n-șpe ani. Apoi, legea spune clar: cere și ți se va da. Că ajunge la urechile cui trebuie.
Într-o joi seara, furnizorul de comunicații „Proximus” a adus litoralul făcător de amintiri din Oostende în casele belgienilor. Așa a vrut el să le mulțumească pentru că au fost responsabili și au stat acasă în toată această perioadă.
Campania #NoLimitsAtHome a fost dezvoltată de agenția creativă FamousGrey și-i încurajează pe belgieni să se gândească dincolo de limitele casei lor. Tot în cadrul acestei campanii, într-un alt spotuleț, Proximus motiva pe belgieni să-și împărtășească eforturile creative de-acasă. Să arate cum locuințele lor au fost transformate în studiouri de yoga, săli de concerte sau săli de clasă.