Reclame facute in casa

Reclame facute in casa

In efortul nostru de emancipare, in ultimii ani ne-am numit sufrageria living. Acum am ajuns sa intelegem de ce. Viata se desfasoara doar intre 4 pereti, in orice camera am fi. Pe de o parte e bine, caci am avut timp sa numaram punctele negre de pe tavan, sa deschidem in sfarsit, bookmarkurile salvate in Google, si sa incercam retete noi in bucatarie. Totusi, poti sa iti dai seama ca viata nu e normala, pentru ca acum suntem la zi cu bucket list-ul nostru, atat cat se poate implini in conditiile date. Asa ca avem nevoie sa incercam lucruri noi.

Cei de la ITV Commercial s-au gandit sa de-a publicului britanic posibilitatea sa recreeze de acasa anumite reclame celebre. Astfel, oamenii din fata televizoarelor se vor simti luati in seama si provocati creativ. Practic, cei selectati vor avea sansa sa iasa in sfarsit in lumea mare, prin micul ecran. The People’s Ad Break va rula pe ITV, sambata, 23 Mai, si va consta in reinterpretarea urmatoarelor spoturi:

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune



Branded