Cum ajungi să oferi o experiență #LifestyleDeObor către milioane de români, cu buget media zero, în perioada de #StamAcasa?
“Hold my beer moment” pentru Creative VR, studioul de tech cu focus pe AR și VR, cu birou în Romania, dar cu experiență vastă pe proiecte virale worldwide, gestionate pentru branduri și agenții globale.
Care a fost strategia abordată?
“Am redus la esențial ceea ce înseamnă Obor în accepțiunea generală și am căutat cel mai mic numitor comun, dar totodată cel mai debate-able topic, am dozat proporția de Love X Hate necesară engagementului, am pus ingredientele “secrete” care garantează o tracțiune bună de la lansare și maximizează viralizarea perpetuă, totul gândit be-spoke pentru weekendurile de Florii, Paște, 1 Mai și, în general, perioada de carantină.
Totodată, am luat în considerare atât nevoile, cât și plăcerile românilor privați de posibilitatea de a ieși din casă. Pe scurt, știam că facem un viral, așa cum, în general, suntem conștienți de potențialul maxim a tot ceea ce facem și de mijloacele de a ajunge acolo. Am avut și noroc cu un client care ne știa portofoliul și succesele recurente de scalabilitate și growth hacking obținute pentru alte branduri”, a declarat Alex Dohotaru (Creative Mastermind, CTO și co-owner în Creative VR).
“Mă bucur că băieții au făcut cea mai virală și tech native campanie pentru un concept atât de istoric legat de Obor, București și România în general. Mă bucur că Veranda Mall a fost portavocea acestui clash viral de “cel mai nou nou” și “cel mai clasic vechi”, a declarat Alexandru Dincovici (Marketing Director Veranda Mall).
Pentru cei care încă nu s-au bucurat de micii 3D și grătarul virtual, experiența are următorul user journey:
- accesează filtrul de pe profilul de Instagram @verandamall.ro sau din story-urile celor care l-au descoperit și share-uit deja
- alege un loc unde să plasezi grătarul
- scalează dimensiunea lui pentru efectul maxim scontat
- tap pe ecran pentru a adăuga micii: 1 tap pentru fiecare mic adăugat pe grătarul Veranda Mall
- Bucură-te de realismul vizual, VFX-ul de fum și sound designul de sfârâit și de grătarul cu cărbuni.
- Share în stories pe IG sau în TikTok. Fii la rândul tău viral folosind tool-ul oferit de noi ;)
Până în momentul plasării acestui comunicat, filtrul a beneficiat de 50 000 share-uri și un reach de 4.5 milioane de views doar în Instagram.
Suplimentar, a ajuns trending în TikTok, acumulând alte 3 milioane de views și zeci de mii de share-uri, bucurându-se de vizibilitate în presă și televiuni locale sau internaționale.
Totul organic, cu buget ZERO de media.
“În Creative VR suntem mereu hyper să dezvoltăm nu filtre stand alone, ci experiențe complete, cu componente de new tech, tip augmented reality. Să aducem doar ceva nou tehnic vorbind e prea puțin, noi căutăm să forțăm limitele viralității. Știu că se spune că nu poți anticipa sau crea un viral, dar adevărul e că există o formulă care se “self upgradează” mereu, cu care trebuie să ții pasul. Creative VR nu e doar un stand along tech studio (care în sine ar fi fost suficient, mai ales pentru perioda asta de shift în digital)…în plus față de asta, Creative VR beneficiază de embed-ing nativ de skill de digital din structurile noastre adiacente de business, deci înțelegem trendurile, anticipăm fidel evoluțiile, avem în cercul restrâns tool-urile și comunitatea de creatori care să le grăbească adoptarea”, a declarat Mih Lovin (partner CVR).
Echipa implicată în proiect:
Veranda Mall:
Alex Dincovici - Marketing Director
Creative VR
Alex Dohotaru – Creative Mastermind & co - owner
Robert “SadBoy” Lazar – AR developer
Alexandra Lungeanu Paun – Partner
Mih Lovin - Partner
Creative VR face parte dintr-o structură de business și shared knowledge ce cuprinde:
SQUAD - agenție de influential marketing, având în portofoliu top creatori de conținut din Instagram, TikTok, YouTube, acoperind cele mai diverse nișe și având o recurență în creștere pe campanii locale de digital, media, PR, events, manifestate prin strategie și content prin influenceri.
L2 digital - agenție de strategie și content creation, manifestând creative thinking plecând de la soluții digitale si cascadând spre ATL.
Tammy.Studio - creează instalații artistice și pop-up-uri conceptuale, uneori interactive, dar întodeauna instagramabile, plusând în paralel cu realizarea de vizualuri dedicate conturilor de social media ale brand-urilor, ce îmbină tehnici de foto-manipulare și modelare 3D.
:PGM! - agenție de event si E-vents cu istoric și portofoliu constant, în care se regăsesc ING Bank, Orange, Mercedes-Benz, Johnson & Johnson, UiPath, Haribo, Mercedes-Benz Financial Services și o serie de recorduri BTL-istice din piață.