Când totul continuă acasă, bankingul continuă simplu cu stay@home’bank, spun ING Bank și JAZZ într-o campanie realizată din izolare.
Azi oamenii nu doar lucrează de la distanță, ci trăiesc împreună de la distanță: aleargă maratoane împreună, joacă boardgames în programe de teleconferință, învață să gătească în live-uri, ies la băute virtuale și fac Face Time cu părinții.
Când ei își redefinesc viața socială, ING Home’Bank este cel mai simplu instrument de a le susține această nouă normalitate: cu plata facturilor personale sau ale părinților sau bunicilor, cu reîncărcarea cartelei, cu transferul de bani către un număr de telefon al unui prieten sau cumpărături online și alte operațiuni financiare, totul fără să ieși din casă.
“Din perspectivă de brand, în acest nou context pe care-l resimțim cu toții, ni se pare foarte important să rămânem alături de clienții noștri, să-i ajutăm cu ceea ce au ei nevoie să facă acum, să le oferim soluțiile relevante pentru ei. Și cum cu toții stăm acasă în perioada asta, am pregătit împreună cu Jazz o campanie filmată 100% remote, pentru că da, se poate să pregătești o campanie și de-acasă. Vorbim despre ING Home’Bank și despre cum activitatea ta financiară poate continua la fel de bine și de simplu și de acasă, poate cu o doză de optimist și de inspirație de care avem cu toții nevoie.” , Silvia Mihăilescu (Director of Marketing and Communications ING Bank).
Zilele astea, internet bankingul ING este una dintre acele utilități care fac treaba să meargă mai departe fără greutate. Și comunicarea reflectă această abordare directa și autentică.
Spoturile campaniei au fost făcute cu oameni reali, oameni mereu gata să ridice moralul celorlalți, foarte activi de acasă. Mulțumiri actriței Ilona Brezoianu și Domnului Relu (tatăl Ilonei), alpiniștilor Mihnea Prundeanu și Vlad Căpușan, lui Radu Restivan, coach 321sport, artistului Andrei Reg și tuturor celor care duc mai departe mesajul în online.
“Mulți dintre oamenii din Jazz erau utilizatori de Home’Bank cu mult înainte să lucrăm pentru ING. Bankingul devenise pentru noi doar o formalitate pe care o făceam între două discuții sau două destinații, în taxi. Când am intrat în izolare ne-am dat seama că cea mai onestă abordare este să arătăm chiar asta: cât de simplu le este oamenilor să își continue viața lor financiară de acasă.
Până la urmă, viața chiar bate filmul și câte lucruri minunate au reușit să facă oamenii de acasă zilele astea concurează cu cele mai tari scripturi de reclame ever. A fost o experiență interesantă să facem o filmare numai cu Zoom-uri, Skype-uri și Whatsup-uri. Practic fiecare membru al echipei a fost conectat în același timp la regizor, producător și la protagoniști și parcă niciodată nu am comunicat mai clar și mai bine. Și, fun fact, în toate întâlnirile astea digitale mai cunoști și sufletul omului după background: unii își puneau în spate peisaje de vacanță, scene din filme, nah, fiecare cu dorul lui.” ,Valentin Suciu (Creative Partner Jazz).
Campania se desfășoară pe TV, online, social media, parteneriate cu influenceri, radio și Spotify.
@home’marathon
@home’games
@home’streetart
@home’climbing
Jazz a fost desemnată agenția de strategie și creație pentru ING România în urma unui pitch câștigat la finalul anului 2019.
„Deși lucrăm cu Jazz doar de câteva luni, suntem total încântați de creativitatea, relevanța și profesionalismul pe care le aduc în relația cu ING Bank. Într-un timp relativ scurt au înțeles foarte bine cine sunt clienții ING Bank, modul simplu, smart și personalizat în care ne dezvoltăm atât produsele, cât și comunicarea. Avem mare încredere că ei sunt partenerul care ne va ajuta să continuăm să construim și să descoperim noi oportunități pentru brandul nostru. Toată echipa ING Bank simte că avem o chimie specială cu Jazz, iar lunile acestea nebune de pandemie au contribuit la o consolidare rapidă a relației noastre și după cum se vede și în campania #stay@homebank, la niște rezultate foarte frumoase.”, Silvia Mihăilescu (Director of Marketing and Communications ING Bank).
"Am intrat în pitchul organizat de ING România cu admirație și respect pentru love brandul construit cu mult curaj și consecvență, brandul care ne-a fost referință nouă și întregii industrii în multe proiecte de-a lungul timpului. Suntem onorați să preluăm ștafeta mai ales cu cât pe parcursul primelor luni din parteneriatul nostru am descoperit că avem în față o echipă care întruchipează valorile pe care noi le căutam într-un parteneriat pe termen lung: curiozitate, spirit inovator, curaj dar și efervescență și autenticitate. Iar acum, în vremuri de criză, cu atât mai mult ne motivează să lucrăm alături de oameni care au aceeași dorință de adaptare și reinventare. Una din dovezile în acest sens este și această campanie, realizată în mai puțin de o lună, cu toate echipele lucrând de acasă.", Irina Pencea (Managing Partner și Co-Fondator Jazz).
Echipa ING Bank:
Erna Vitalariu – Senior Marketing Strategy Expert
Corneliu Aruxandrei – Media Manager
Corina Manole – Senior Content Marketing Specialist
Iuliana Duță – Social Media Manager
Nona Broșiu – Brand PR Manager
Silvia Jalea – Head of Corporate Communication
Wenka Booij – Lead Marketing and Brand
Silvia Mihăilescu – Director of Marketing and Communications
Echipa Jazz:
Valentin Suciu - Creative Partner
Felicia Stoica - Group Creative Director
Cătălina Groza - Copywriter
Diana Grigore - Art Director
Andreea Siran - Copywriter
Corneliu Dobrea - Art Director
Andreea Călărașu – Creative Planner
Oana Oprea – Digital Creative Planner
Roxana Ioniță – Senior Account Manager
Ioana Cadîr – Group Account Director
Casa de productie: .2029 Productions
Andrei Mândru – Regizor
Marius Erhan – Producer