Acum avem timp. Iar lucrul asta schimba totul. Nu doar pandemia, situatia de criza, noua stare de alerta si ingrijorare duc la comportamente si obiceiuri noi. Ci si faptul ca avem timp. Avem timp sa analizam mai mult cine suntem si ce ne dorim, ce vrem de la ceilalti, dar si de la serviciile si produsele pe care le cumparam. Nu mai facem achizitii impulsive sau grabite in baza obisnuintei, avem timp sa cautam alternative mai potrivite noii situatii in care ne aflam, viitorul ni se schimba zi de zi și ne obliga sa fim din ce in ce mai prezenți și creativi, spune Elena Rapiteanu, Director Marketing Telescope. Telescope este o agentie specializata în asocierea dintre talente si branduri, iar proiectele lor integreaza divertismentul în comunicarea de brand. Cum se adapteaza acestei noi realitati brandurile si influencerii, cum este afectata comunicarea lor si care sunt caile de reinventare, povesteste Elena Rapiteanu in randurile de mai jos.
[Noul context] Elena Rapiteanu: Este momentul perfect ca brand-urile sa prioritizeze bunastarea consumatorilor in defavoarea castigurilor rapide
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: