Ah, nostalgia are miros de îmbrățișat lung, mers la plimbare, mâncat la restaurant, fugit la mare, mers cu trenul, stat în parc pe o bancă sau, pur și simplu, lipsa izului ascuțit de dezinfectant. Nostalgia are miros de viață normală de acum două luni. Dar să nu mergem prea apăsat pe acest drum și să vorbim despre campaniile noastre. Nu toți fac chiar aceeași campanie în izolare. Unii le refac pe cele vechi și le pun în frunte mesaje noi. Alții ne ajută cu rețete de mâncare. Sunt și câțiva care se îndreaptă spre animații, în perioada aceasta, și bine fac. La final, un bonus perfect cu plictiseală, dusă la nivel de artă. Un curent artistic în care ne perfecționăm cu toții, de altfel.
Budweiser reface spotul Whassup #TogetherAtADistance
Ikea și rețeta de chiftele
NASA: #EarthDayAtHome
Apple
Timberland, SMALL
Mentos, Isobar
The Country Pub Project by Airbnb
Skyn, Sid Lee Paris
British Red Cross