George, alături de agenția de brand Cohn & Jansen JWT, lansează campania #staycontactless al cărei scop este să încurajeze, pe de o parte, plățile contactless și distanțarea fizică, și pe de altă parte, să susțină dezvoltarea de către Modulab a primului prototip funcțional de robot autonom pentru dezinfecție din România.
Având în vedere că noul coronavirus se poate răspândi prin contactul cu bancnotele, îndemnul responsabil venit de la George este #staycontactless: încurajarea românilor să opteze pentru plăți non-cash, contactless, în această perioadă, și totodată o reîntărire a celui mai important mesaj din această perioadă: distanțarea socială.
Printr-un efort comun, pentru fiecare hashtag #staycontactless folosit pe Facebook și Instagram, George donează 1 euro către Modulab, start-up înscris în Acceleratorul BCR-InnovX, care a creat primul prototip funcțional de robot autonom de dezinfecție din România pentru a combate noul coronavirus.
”Campania este despre responsabilitate și solidaritate, despre ce putem face să ne protejăm pe noi și cei din jur. Fiecare lucru mic pe care îl face fiecare dintre noi, inclusiv de a fi un bun exemplu unul pentru celălalt, ne va ajuta ca împreună să câștigăm bătălii mari. Iar George este primul care încurajează folosirea tehnologiei pentru a ne îmbunătăți viețile, așa că în această perioadă, mai mult ca oricând, încurajează să facem nu doar plăți contactless, dar să și rămânem contactless. În acest fel, adoptând tehnologia, ne întoarcem și la regulile de bază pe care oamenii sunt incurajați să le urmeze pentru a se proteja”, a declarat Ana Maria Ghiurca (Head of Online Marketing BCR).
Execuțiile campaniei au scopul să aducă inclusiv o doză de optimism în mediul online. Seria de mesaje personalizate, filtrele dedicate pentru social media care pot fi găsite pe contul de Instagram George, frame-urile dedicate de Facebook, precum și tricourile speciale #staycontactless au scopul de a duce mai departe mesajul și de a le reaminti românilor că această perioadă va trece și totul va fi bine în final, prin efortul personal al fiecăruia.
Toate detaliile campaniei sunt comunicate prin intermediul platformei www.staycontactless.ro, unde poate fi urmărită live și evoluția campaniei de donații.
Indiferent de numărul de hashtag-uri strânse, George va dona robotul produs de Modulab unui spital din România. Campania se va desfășura pe parcursul lunilor aprilie și mai 2020.
George este primul banking inteligent din Romania, inovație BCR, care oferă servicii de daily banking 100% online. Aplicația George poate fi descărcată direct pe mobil, din Apple Store sau Android Store.
Simplu, inteligent, personal.
George Team/BCR
Ionut Stanimir - Executive Director of Marketing and Communication BCR
George Brand Team
Katerina Todorovski - Senior Brand Manager
Adrian Saveanu - George Brand Manager
Alexandru Ilie - Junior Brand Manager
Online Marketing Team
Ana Maria Ghiurca – Head of Online Marketing
Ovidiu Popa – Online Expert
Gabriel Daniel Stanciu – Online Specialist
Social Media & PR Team
Andreea Blejan - Online Communication Expert
Laura Plugaru – Social Media Expert
Echipa Cohn&Jansen WT și Atelieru de Internet
Andrei Beșliu – Group Creative Director
Andrei Ropotă – Copywriter
Ștefan Manole - Art Director
Diana Crâșmariu – Senior Strategic Planner
Arina Stoenică – Group Account Director
Cristina Bara - Senior Web developer (Atelieru de Internet)
W Talent Management Hub
Vlad Parvulescu – Creative Owner
Creative VR
Alex Dohotaru – Creative Mastermind & Partner CVR
Robert Lazar –AR Developer CVR
Alexandra Lungeanu – Partner CVR
Wavemaker Team
Cristina Mihaiu – Digital Manager
Elena Mihalcea - Senior Digital Planner