[Noul context] Motto de criza de la Ana Stanel si Delia Margarit: Fa rai din ce ai sau macar ai grija sa nu devina iad

[Noul context] Motto de criza de la Ana Stanel si Delia Margarit: Fa rai din ce ai sau macar ai grija sa nu devina iad

Acum 10 ani, criza a schimbat businessul de marcom fundamental, povestesc Ana Stanel si Delia Margarit, Managing Partners The Good Company: a pus punct unui golden age al opulentei intr-un stil agresiv si a trantit marketerii si agentiile intr-un mod de nu s-au mai ridicat la fel. In si post-criza, sub presiunea bugetelor, digitalul a fost revelatia care a scos agentia la liman. Noua criza obliga, acum, cautarea unor noi resurse de supravituire. De data asta, insa, schimbarile sunt de fond.

Ma refer la accesarea noilor resorturi interne, a noilor butoane pe care audienta noastra le va avea dupa experienta curenta, si a noilor obiceiuri de consum care se creeaza as we speak.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


The GOOD Company

In good marcomm, there's no idea without implementation, no strategy without tactics, no wow without work. And that's what The Good Company is all about. Since 2014, we make good things happen around the marcomm... vezi detalii »

Dosare editoriale

Branduri

Sectiune



Branded


Related