Umor britanic cu funduri

Umor britanic cu funduri

Channel 4 a facut o campanie contextuala atipica, adica au dus conceptul de stai acasa pana la stai cu fundul pe canapea. Daca in general umorul britanic este sec, acum este gol. Fundul din vizualul campaniei este gol, iar clipul prezinta intr-un mod plastic o serie de funduri in diferite ipostaze. Conceptul vine de la divizia internă 4Creative.

Campania a fost targetata catre barbatii tineri, care sunt cei mai dispusi sa incalce regulile lockdown-ului. Probabil ca o astfel de abordare are un impact mai mare decât un sfat serios. Pana la urma, scopul scuza mijloacele, fie ele si ale corpului uman, goale si vazute de la spate. 

Campania include si o serie de clipuri scurte, cu vedete Channel 4 care isi gasesc diferite activitati prin casa. Astfel, Jon Snow (nu, nu acel John Snow) își călca cravatele, Big Narstie tunde gazonul, Scarlett Moffatt împerechează sosete, Katherine Ryan „picteaza” un autoportret, Joe Lycett curata un dulap din bucatarie, Krishnan Guru-Murthy isi ascute creioanele.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related