[Noul context] Adrian Apostol: Fără un risc asumat este dificil să te păstrezi sus și totodată să îți dezvolți business-ul

[Noul context] Adrian Apostol: Fără un risc asumat este dificil să te păstrezi sus și totodată să îți dezvolți business-ul

Primele două săptămâni au fost marcate de panică, iar clienții au tăiat din instinct bugetele de promovare. Apoi s-au așezat și au început să pornească inclusiv campanii de comunicare adaptate noului context, povestește Adrian Apostol, Founder & Managing Partner Ideologiq.

La început, mulți dintre ei au fost speriați, pe bună dreptate de altfel. Însă, încet, încet lucrurile s-au așezat iar majoritatea proiectelor merg înainte.

Adrian Apostol e optimist. El crede că atâta timp cât agențiile vor reuși să se adapteze la noul context, proiecte vor apărea în continuare. Important e ca ieșirea din criză să se facă fără victime colaterale. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related